Mihanpostپیشنهاد سردبیرتلویزیونفرهنگی

جزئياتي از خداحافظي محمود معصومی گویندگی اخبار ورزشی از تلويزيون

به گزارش ميهن پست –  محمود معصومی پس از ۲۵ سال اجرا و گویندگی در حوزه اخبار ورزشی در استودیو حاضر شد و با اعلام اینکه بازنشسته شده، آخرین گویندگی اخبار ورزشی خود را انجام داد.

گوینده قدیمی اخبار ورزشی، پنجشنبه ۲۹ اسفند در اخبار ساعت ۲۱ با تلویزیون خداحافظی کرد.

محمدرضا حیاتی گوینده پیشکسوت خبر، شامگاه پنجشنبه ۲۹ اسفند حین اجرای بخش خبری ساعت ۲۱، اعلام کرد قرار است با محمود معصومی گوینده اخبار ورزشی خداحافظی صورت بگیرد.

در ادامه، محمود معصومی پس از ۲۵ سال اجرا و گویندگی در حوزه اخبار ورزشی در استودیو حاضر شد و با اعلام اینکه بازنشسته شده، آخرین گویندگی اخبار ورزشی خود را انجام داد.

به نقل از مهر محمد سرافراز از زمان حضور خود در سازمان صداوسیما در کنار تغییرات عمده‌ در رادیو و تلویزیون، بخش‌های خبری را نیز بی نصیب نگذاشته است. کوتاه شدن بخش‌های خبری از جمله این تغییرات است. ضمن اینکه وی معاونت سیاسی سازمان را نیز حذف و به جای آن معاونت خبر را راه‌اندازی کرد که پیمان جبلی در این سمت حضور دارد. وی نیز در یکی از نخستین فعالیت‌های خود دستور راه‌اندازی خبرگزاری صدا و سیما را داده است.

جبلی در هفته گذشته به عنوان کارشناس مسائل تونس گفتگوی تلفنی با اخبار ساعت ۲۱ داشت. آخرین اقدام در زمینه مجریان بخش‌های خبری، انتخاب کامران نجف‌زاده به عنوان مجری برنامه تحویل سال شبکه دو سیما بود که واکنش‌های مختلفی را به همراه داشت و باید دید او چگونه از پس اجرای ۱۳ ساعته یک برنامه پرمخاطب برخواهد آمد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا