Mihanpostپیشنهاد سردبیردسته‌بندی نشدهورزشی

جزئيات كناره گيري كارلوس كي روش از سرمربي گري تيم ملي + عكس

به گزارش ميهن پست – مدت ها بود كه از منابع غير معتبر مبني بر اختلاف نظرهاي زياد مابين كارلوس كي روش سر مربي تيم ملي فوتبال كشورمان و برخي از دست اندركاران اين فدراسيون  به گوش مي رسيد.

«کارلوس کی روش استعفاکرد» این خبری است که علی کفاشیان رییس فدراسیون فوتبال ساعتی قبل در اختیار رسانه ها گذاشته است. سرمربی تیم ملی که از مدت ها قبل شایعه کنار گذاشتن یا کناره گیری اش پس از بازی دوتیم ملی مقابل شیلی و سوئد شنیده می شد به نظر می رسد به روزهای پایانی خود در تیم ملی ایران نزدیک شده است.

81028-242473-1403596228

علی کفاشیان ساعاتی قبل به تسنیم خبر داد که استعفای سرمربی تیم ملی ایران صحت دارد و پس از دوبازی فروردین ماه تیم ملی ایران باید به دنبال سرمربی دیگری باشد. این اتفاق در شرایطی رخ نی دهد که اختلاف نظر سرمربی تیم ملی و رییس فدراسیون فوتبال به بالاترین حد خود رسیده و همین طور که چندین روز پیش پیش بینی شده بود از مقام خودکنار برود.

خبر استعفای سرمربی تیم ملی در شرایطی تایید شده است که در 24 ساعت باقی مانده به آغاز اردوی تیم ملی خبری از برگزاری اردو نیست و به نظر می رسد اختلاف نظر سرمربی و فدراسیون به مرحله ای جدی رسیده که اردوی فروردین را هم تحت تاثیر قراردهد.

این اتقاقات در حالی رخ می دهد که به نظر می رسد اختلاف نظر فدراسیون فوتبال و سرمربی تیم ملی برسر دعوت از سردار آزمون و علی رضا جهانبخش به صورت همزمان به تیم ملی امید و تیم ملی بزرگسالان باشد. فدراسیون فوتبال اولویت حضور این دوبازیکن را در تیم ملی امید می داند و کی روش از منافع خود کوتاه نمی آید.
carlos-queiroz-9870
کی روش پیش از این هم تهدید کرده بود که در این مساله کوتاه نخواهند آمد البته انتشار خبر استعفای سرمربی تیم ملی از سوی رییس فدراسیون فوتبال بیش از این که تایید کننده خبر باشد نشان دهنده اختلاف نظر عمیق این دونفر است. سرمربی تیم ملی هنوز به خبر منتشر شده عکس العمل نشان نداده و بعید است که بخواهد به این راحتی ها استعفا بدهد و قید قرارداد سنگینش را بزند. به نظر می رسد او می خواهد از طریق قراردادش ثابت کند که فدراسیون برای دعوت دوبازیکن به تیم ملی در کار او دخالت کرده و از این راه غرامت بگیرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا