گوناگون

خسوس:مي‌دانستم اندونزي راشکست مي‌دهيم

به گزارش ورزش سه و به نقل از سايت AFC، تيم ملي فوتسال ايران امروز (چهارشنبه) در اولين بازي خود در رقابت‌هاي فوتسال قهرماني آسيا به مصاف اندونزي رفت و موفق شد اين تيم را با نتيجه 5 بر يک شکست دهد.

خسوس کاندلاس، سرمربي تيم ملي ايران در پايان اين بازي با ابراز رضايت از عملکرد شاگردان خود، گفت: مي‌دانستيم مي‌توانيم بازي را ببريم. تيم ملي ايران در اين بازي با 110 درصد توان خود بازي کرد.

کاندلاس که در ادامه راه بايد شاگردان خود را براي مصاف با تيم‌هاي فوتسال استراليا و چين آماده کند، افزود: اندونزي تيم سختکوش بود و دوندگي فراواني داشت و با اين کار در برخي مقاطع از بازي، براي ما دردسرساز شد. به نظر من اينکه تمام تيم‌ها در حال پيشرفت هستند براي فوتسال آسيا اتفاق خوبي است.

در سمت مقابل آندري ايراوان، سرمربي تيم ملي فوتسال اندونزي با وجود شکست تيمش در اولين بازي خود در مرحله گروهي رقابت‌ها، واکنش مثبتي داشت و گفت: بازيکنانم را تحسين مي‌کنم چون آنها تا پايان بازي جنگيدند. تا پايان بازي جنگيديم و دست از تلاش نکشيديم. به نظر اين بازي براي ما بازي مثبتي بود چون توانستيم مقابل ايران عملکرد خوبي را ارائه کنيم.

وي ادامه گفت: باخت ما تنها به خاطر اتفاقاتي بود که در پايان نيمه اول و پايان نيمه دوم رخ داد. در پايان نيمه اول بازيکنان ما تمرکز خود را از دست دادند و اين در حالي بود که ما هنوز موقعيت‌‌هايي داشتيم، هرچند در نهايت نتوانستيم گل بزنيم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا