گوناگون

فرکي: شنيده‌ام از گزينه‌هاي پرسپوليس هستم

حسين فرکي اظهار کرد: هيچ صحبتي درباره اين‌که گفته مي‌شود من از گزينه هاي سرمربيگري پرسپوليس هستم، ندارم. فقط مي‌توانم به اين موضوع اشاره کنم که من درگير رقابت‌هاي ليگ قهرمانان آسيا هستم و تا وضعيت‌مان در ليگ قهرمانان آسيا مشخص نشود و شرايطم از نظر عمل جراحي برايم مشخص نشود، هيچ تصميمي نخواهم گرفت.

به گزارش ايسنا، وي ادامه داد: به هر حال من هم اين موضوع را که از گزينه هاي هدايت پرسپوليس هستم، شنيده ام ولي به اين صورت نبوده است که پيشنهادي از اين باشگاه داشته باشم. در کل فعلا حواس من به دو بازي‌مان در مقابل السد قطر در ليگ قهرمانان آسيا است.

سرمربي تيم فوتبال فولاد خوزستان درباره زمان عمل جراحي‌اش گفت: احتمالا اوايل خردادماه انجام خواهد شد و با پزشکم نيز هماهنگ شده است.

وي با بيان اين‌که منطقي نيست که تصميمم را درباره ماندن يا نماندن در فولاد پس از عمل جراحي‌ام اعلام کنم، عنوان کرد: منطقي نيست تا آن زمان صبر کنيم؛ چرا که زمان از دست مي‌رود و قرار هم نيست که فعاليتي نداشته باشيم. پزشکم نيز طول درمانم را چهار هفته پيش‌بيني کرده است.

فرکي گفت: من صحبت‌هايم را باشگاه کرده ام و آن‌ها کاملا در جريان هستند و از آن‌ها فرصت خواسته‌ام تا به من اجازه دهند کمي براي کارم تمرکز داشته باشم. همان طور که قبلا گفتم بايد کمي با خودم براي تصميم گيري کلنجار بروم. اميدوارم در مجموع همه چيز خوب پيش برود.

وي در پاسخ به اين پرسش که آيا فرصت شما از باشگاه تا بعد از بازي برگشت با السد است؟ توضيح داد: بله، انشاالله تا آن موقع وضعيت پايم را با پزشکم بررسي مي کنم. به هر حال من بايد وضعيتم را روشن کنم تا باشگاه تکليف خود را بداند و يا همکارانم در تاريخ مشخصي کار خود را آغاز کنند.

فرکي همچنين در پاسخ به اين سوال که آيا براي سرمربي‌گري در فصل آينده اولويت‌تان با فولاد است يا خير؟ عنوان کرد: سعي مي‌کنم همه چيز را در نظر بگيرم؛ چرا که چند موضوع است که کار من را براي تصميم‌گيري سخت کرده است و به همين دليل است که فرصت خواسته‌ام. درست است که من هم مشکلاتي دارم ولي نمي توانم از بسياري از مسايل مانند مردم خوزستان، باشگاه فولاد و شاگردانم، بي‌تفاوت بگذرم.

وي در اين خصوص که فصل نقل و انتقالات از دو سه روز ديگر آغاز مي‌شود و به نظر مي‌رسد نه شما و نه باشگاه فولاد نمي توانيد فرصت را از دست بدهيد، گفت: بله، همينطور است. البته ما خيلي عجله هم نداريم چرا که اگر من بمانم تيم مان را حفظ مي‌کنيم و از بابت کار خودمان مشکل نداريم.

سرمربي تيم فوتبال فولادخوزستان در ادامه درباره آمادگي تيمش براي مصاف با السد قطر توضيح داد: پس از سه چهار روز استراحتي که داشتيم، تمرينات تيم از امروز آغاز مي شود. البته من با توجه به اينکه در تهران درگير يکسري آزمايشات هستم از فردا به اهواز مي‌آيم تا تمرينات را دنبال کنيم. ما تا شنبه هفته آينده در اهواز تمرين مي‌کنيم، پس از آن به تهران مي‌رويم و پس از يک جلسه تمرين، دوشنبه صبح براي بازي با السد عازم دوحه مي‌شويم.

وي در ارزيابي‌اش از تيم السد بيان کرد: کار اين تيم را با توجه به بازي‌هايي که در مرحله گروهي داشت، دنبال مي‌کرديم. فيلم بازي هاي آن را در اختيار داريم و بر همين اساس کارمان را انجام مي‌دهيم. به هر حال شناخت کاملي از اين تيم داريم اما بيشتر بايد به فکر کار خودمان باشيم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا