گوناگون

دستيار بنا اردوي تيم ملي فرنگي را ترک کرد

در شرايطي که ساعاتي پيش سايت فدراسيون کشتي از احضار رسول جزيني مربي تيم ملي کشتي فرنگي و دستيار محمد بنا به کميته انضباطي به دليل مصاحبه غير واقع خبر داده بود، دقايقي پيش و با شروع دومين تمرين تيم ملي کشتي فرنگي در خانه کشتي رسول جزيني خانه کشتي را ترک کرد تا ابهامات پيرامون کادرفني تيم ملي کشتي فرنگي بيش از گذشته شود.

به گزارش تسنيم، حسام الدين جعفري سرپرست تيم ملي کشتي فرنگي با تأييد اين خبر به خبرگزاري تسنيم گفت: نامه‌اي با امضاي آقاي بني تميم به دستما رسيد که براساس آن آقاي جزيني بايد در تاريخ 15 ارديبهشت در کميته انضباطي حاضر شود و قبل از آن نيز حق شرکت در تمرينات را ندارد.

رسول جزيني با تأييد خبر ترک اردوي تيم ملي کشتي فرنگي اظهار داشت: آقايان فکر نکنند که به خاطر نامه آنها از اردو رفتم. من جايي که بنا نباشد نيستم و نمي‌توانم حضور داشته باشم.

وي افزود: من از صبح منتظر ماندم تا مرا بيرون کنند اما کسي نتوانست اين کار را انجام دهد و در آخر خودم اردو را ترک کردم.

مربي تيم ملي کشتي فرنگي کشورمان خاطرنشان کرد: بازگشت بنا به خود او و شرايطتش بستگي دارد و من نمي‌دانم قرار است چه اتفاقي رخ دهد؟ من نيز در جلسه‌اي که اين افراد بگذارند شرکت نخواهم کرد. ظاهرا اين افراد خيال باطل دارند و خيلي به آنها برخورده که من حقيقت را مي‌گويم. آن قدر در جلسات خود نامه احضاريه بنويسند تا خط‌شان خوب شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا