گوناگون

خواهر جدید تبریز در راه است!

قائم مقام معاونت فرهنگی واجتماعی شهرداری تبریز از فراهم‌سازی مقدمات عقد قراداد خواهرخواندگی بین تبریز و قونیه در هفته نکوداشت تبریز خبر داد.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)- منطقه آذربایجان‌شرقی، منصور برادران با اعلام این خبر گفت: به منظور تبادل اطلاعات و تجربیات و توسعه‌ی مناسبات فرهنگی،‌ اقتصادی،‌ علمی و گردشگری ما بین تبریز و قونیه همزمان با هفته نکوداشت تبریز، اقدامات لازم در خصوص عقد تفاهمنامه و قراردادهای خواهرخواندگی تبریز با قونیه انجام می‌شود.

مسئول کمیته پیگیری هفته نکوداشت تبریز افزود: تبریز به عنوان شهری 4000 ساله در تاریخ وتمدن، امروز در اغلب نقاط و کشورهای جهان شناخته شده و مدیریت شهری این شهر تلاش می‌کند تا همزمان با هفته نکوداشت تبریز که فرصتی مغتنم در راستای بسط و گسترش تعاملات و ارتباطات فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی تبریز است، نسبت به عقد تفاهمنامه و قراردادهای خواهرخواندگی اقدام کند.

وی ادامه داد: بر اساس رایزنی‌های صورت گرفته شهرداران و سفیران ترکیه، آلمان، لهستان، تاتارستان، غزه، آذربایجان و تاجیکستان به عنوان خواهرخوانده‌های شهر تبریز در هفته نکوداشت تبریز حضور خواهند یافت.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا