Mihanpostپیشنهاد سردبیردیدنی هاعکسعمومیماشين

خودرو رئیس جمهور آمریکا را از نمایی نزدیک تماشا کنید

رئیس جمهور آمریکا به دلیل جایگاه ویژه ای که در جهان دارد به بهترین حالت مورد حفاظت قرار می گیرد . در این مطلب اطلاعات و تصاویر جذابی از خودرو رئیس جمهور آمریکا برای شما کاربران عزیز جمع آوری کرده ایم . وسیله نقلیه ای که برای جابجایی وی استفاده می شود کادیلاک قدرتمندی است که می تواند در برابر اصابت آر پی چی مقاومت کند. در ادامه برای مشاهده تصاویر و توضیحات بیشتر با میهن پست همراه شوید.
خودرو رئیس جمهور آمریکا یک کادیلاک منحصر بفرد است که ویژگی های بسیار جذابی دارد . دولت آمریکا تازه ترین تکنولوژی ها را برای محافظت از رئیس جمهور خودش بکار می گیرد و برای جابجایی هوایی او از هلیکوپتر یا هواپیما های مخصوصی استفاده می کند . اما برای جابجایی زمینی رئیس جمهور از خودرو های به شدت مقاوم و قدرتمندی استفاده می شود که بر روی این ماشین ها نه تنها گلوله بلکه آر پی جی نیز بی اثر است.

شخص اول دولت آمریکا یکی از گران قیمت ترین خودرو های جهان را سوار می شود ماشینی که هرگاه به جان وی سوء قصد شود با استفاده از سرویس های مخفی داخلی می تواند از وی محافظت کند. البته علاوه بر این خودرو در اطراف خودروی او ۳۰ وسیله دیگر نیز از رئیس جمهور محافظت می کنند.

کادیلاک اختصاصی رئیس جمهور آمریکا هیولا نام دارد . ضخامت بدنه این خودروی ضد گلوله ۱۰۰ میلیمتر با چرخ‌ های ضد پنچر شدن،  ا‌ست. در های این خودرو به سنگینی در های یک بوئینگ ۷۵۷ بوده و پنجره راننده خودرو ، فقط ۷ سانتیمتر پایین می‌ آید و مخزن سوخت آن کاملا ضد انفجار  است . تمام بدنه خودرو با پوشش ضد حملات بیو شیمیایی پوشانده و برای مقابله با تهدیده ای غیر منتظره تجهیزات شلیک گاز اشک‌ آور و تولید دود برای این خودرو فراهم شده است. علاوه بر این ، یک مخزن اکسیژن اضطراری و یک بانک خون کوچک همراه با نمونه‌ ای از خون رئیس جمهور وقت برای تزریق اضطراری در خودرو جاسازی شده .

با هم در میهن پست تصاویری از خودرو رئیس جمهور آمریکا را در حالی تماشا خواهیم کرد که تا به حال تصویر ترامپ رئیس جمهور جدید این کشور به هنگام استفاده از این خودرو منتشر نشده و ما در پست پیش رو مجبور شدیم که از عکس های اوباما استفاده کنیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا