گوناگون

دادگستری شهرستان فردیس آغاز بکار کرد

81134128 5643860

ˈمحمدصادق مهدوی رادˈروز چهارشنبه در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا افزود: تشکیلات اداری دادگستری فردیس به تازگی به تصویب مراجع عالی قضایی کشور رسید و ازاین ماه به طور رسمی فعال شد.

وی ادامه داد: اکنون ساختمان دادگستری شهرستان فردیس در دست ساخت قرار دارد که پیش بینی می شود تا تیرماه امسال همزمان با هفته قوه قضاییه به بهره برداری برسد.

مهدوی راد بیان کرد: باتوجه به موقعیت و جمعیت شهرستان فردیس از لحاظ قضایی دومین دادگستری استان البرز به شمار می رود.

رییس کل دادگستری استان البرز گفت: وظیفه دادگستری خدمت رسانی به مردم محروم منطقه است، به طور قطع دستگاه قضایی با نگاه دینی و الهی خود به نحو احسن انجام وظیفه خواهد کرد.

وی بیان کرد: اهمیت رسالت دادگستری بر هیچ کس پوشیده نیست و ما باید قاطعیت با تمام جرائم برخورد قانونی خواهیم کرد.

مهدوی راد همچنین افزود : با استقرار دادگستری بسیاری از مشکلات حل می شود و کارهای مردم به سهولت بیشتری به سرانجام خواهد رسید.

این مسوول گفت: ارتقای دستگاه قضایی فردیس برای تامین امنیت وآسایش ورفاه و دسترسی آسان مردم محروم این منطقه به عدالت صورت گرفت.

رییس کل دادگستری استان البرز با اشاره به مهاجرپذیری و رشد سریع جمعیت درشهرستان فردیس اظهار کرد: امکانات دستگاه قضایی این شهرستان متناسب با جمعیت منطقه افزایش می یابد که تامین نیروی انسانی و تجهیزات اداری کافی برای دادگستری شهرستان فردیس دردستور کار قرار دارد.

پیش از این امورات قضایی فردیس در برخی بخش هادر قالب مجتمع قضایی که ساختمان آن به صورت استیجاری است انجام می گرفت و مردم فردیس و بخشهای توابع آن تاکنون برای حل برخی مشکلات قضایی خود به مرکز استان البرز در فاصله 20 کیلومتری این شهرستان مراجعه می کردند.

شهرستان 600 هزار نفری فردیس در جنوب شرقی کرج مرکز استان البرز قراردارد.

منطقه فردیس چندی پیش از کرج جدا و به شهرستان ارتقاء یافت.ک/2

7417/ 691

انتهای پیام /*

Contact the editor:
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا