گوناگون

دری نجف‌آبادی:همسویان با آمریکا و اسرائیل برای مردم دنیا شناخته‌ شده‌اند

خطیب جمعه اراک گفت: کسانی که با همراهی آمریکا و اسرائیل مجرمانه‌ترین اعمال را مرتکب می‌شوند و سعی دارند به بهانه‌های مختلف ایران اسلامی را زیر سؤال ببرند برای مردم دنیا شناخته شده هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه مرکزی، آیت‌الله قربانعلی دری نجف‌آبادی در خطبه‌های امروز نماز جمعه اراک ضمن توصیه مردم به رعایت تقوای الهی، تقوا را بهترین سرمایه و گنجینه عمر عنوان کرد و گفت: به جای انباشتن سنگ‌ها روی یکدیگر و ساختن این دنیا، با تقوای الهی دل‌ها را مستحکم کنید و آخرت خوبی را برای خود رقم بزنید.

وی با بیان اینکه به نام امیرالمؤمنین و امام حسین(ع) شعار ندهیم و اعمالمان را با تقوای قلوب همراه کنیم، زنان جامعه اسلامی را به رعایت تقوا و حجاب توصیه کرد و افزود: عمل خدمتگزاران اردوی علم، مجاهدان راه خدا و زنان عفیف و پاکدامن، اعمالی است که پرده‌های غیب را می‌شکافد و انسان را به عرش می‌رساند.

دری نجف‌آبادی ضمن ابراز نارضایتی نسبت به وضعیت موجود حجاب در جامعه، بروز و ظهور افکار ضد ارزش در میان زنان را از تهدیداتی عنوان کرد که بنیان خانواده را ناپایدار می‌کند و ادامه داد: پوشش امروزی برخی بانوان برخلاف آداب و سنن اسلامی بوده و آثار منفی و مخربی در جامعه به جای خواهد گذاشت.

وی با بیان اینکه محور آیه‌ی شریف مباهله، واگذاری امور به خداوند در مقابل دروغگویان و خیانتکاران است افزود: رسوایی، سیلی محکمی از سوی خداوند به صورت کسانی است که به اسلام خیانت می‌کنند.

دری نجف‌آبادی با اشاره به عملکرد آل سعود در خصوص یمن و بحرین و همچنین حکم اعدام صادر شده در این کشور برای یک عالم شیعه و اتهاماتی که در این کشور به شیعیان وارد می‌شود، اظهار کرد: مردم دنیا به خوبی رفتار و کردار عربستان را تحلیل می‌کنند و می‌توانند به خوبی در خصوص این اعمال قضاوت کنند. مردم مسلمان جهان اخلاق خلاف اسلام و انسانیت آل سعود را نمی‌بخشند. این اعمال متحجرانه توسط مردم دنیا به خوبی تحلیل می‌شود.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا