گوناگون

رحمتی را بعد از جام‌جهانی دعوت خواهم کرد/ اینجا دیگر مرا نمی‌خواهند!

به گزارش خبرنگار مهر، کارلوس کی روش در حاشیه تمرین عصر امروز پنجشنبه تیم ملی ضمن بیان این مطلب به خبرنگاران حاضر در زمین شماره یک ورزشگاه آزادی گفت: علی کریمی احتمالا یکی از بزرگترین بازیکنان تاریخ فوتبال ایران است که نقش خوبی در صعود تیم ملی به جام جهانی داشت اما او یکسال قبل تصمیم به خداحافظی از تیم ملی گرفت و بعد از آن دوباره خواست به تیم ملی برگردد. ما عملکرد او را به خوبی زیر نظر گرفتیم. او فوتبالیست بزرگی است و به صعود ما هم کمک کرد اما باید اولویت را به بازیکنانی داد که در تمرینات ما حضور داشته اند.

وی با بیان اینکه باید فهرست 30 نفره تیم ملی را تا روز 23 اردیبهشت را به فیفا اعلام کند به احتمال دعوت از مهدی رحمتی نیز اشاره کرد و گفت: شخصا برای رحمتی احترام زیادی قائل هستم و از نظر شخصی و حرفه ای احترام زیادی برای او قائل هستم و به کسی اجازه نمی دهم که به وی توهین و بی احترامی کند. او بازیکن خوبی است که از نظر اخلاقی هم در شرایط بالایی قرار دارد اما نگرش ما به اخلاق تیمی است. من هیچ مشکلی با رحمتی ندارم و این را به خود او هم گفته ام. قطعا اگر بمانم بعد از جام جهانی او را دعوت خواهم کرد اگر خودش بخواهد.

کارلوس کی روش در ادامه خاطرنشان کرد: در حال حاضر بازیکنانی که در اردوی تیم ملی هستند برایم اولویت دارند. این دروازه‌بانان به ما کمک کردند که بتوانیم در مرحله مقدماتی نتایج لازم برای صعود به جام‌جهانی بگیریم.

کی روش در مورد اینکه بعد از جام جهانی در ایران خواهد ماند یا خیر گفت: همانطور که قبلا نیز گفته بودم اگر برنامه ریزی خوب باشد و ما بتوانیم در ماه های منتهی به جام ملت های آسیا تمرینات و برنامه های خوبی داشته باشیم قطعا با هم به استرالیا می رویم و با یک مدال بازخواهیم گشت اما وقتی شایعات و اخبار متناقض 10 ماه اخیر را مرور می کنید می بینید که اینجا مرا نمی خواهند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا