گوناگون

رزمایش ارتقای امنیت اجتماعی در قم برگزار شد

81211481 5778662

به گزارش ایرنا، فرمانده انتظامی استان قم در این مراسم اظهار داشت: این رزمایش پیام های متعددی را دارد که مهمترین آنها عزم جدی پلیس برای مقابله با ناهنجاری های اخلاقی و اجتماعی در سطح جامعه و نهادینه کردن امنیت اجتماعی با بهره گیری از ظرفیت های مردمی بویژه آمران به معروف و ناهیان از منکر در سطح استان است.

سردار ˈکاظم مجتباییˈ با بیان اینکه شهر مقدس قم در موضوع های مختلف انقلاب پیشتاز بوده است، افزود: بدون شک این استان در تثبیت و توسعه امنیت اجتماعی نیز پیشگام خواهد بود و به عنوان نماد و الگویی برای سایر استان ها بلکه سایر ملت ها نقش آفرینی می کند.

وی تصریح کرد: مهمترین وظیفه پلیس و مردم در راستای ارتقای امنیت اجتماعی، پیوستگی، همدلی و وحدت عمل در اجرای این ماموریت است.

وی با بیان اینکه مسوولان و مردم پیوسته در دفاع از ارزش ها و تحکیم مبانی اخلاقی آماده هستند، تصریح کرد: پلیس پشتیبان حرکت های مردمی در راستای ارتقای امنیت اجتماعی و تثبیت امنیت اخلاقی است.

مجتبایی همچنین با بیان اینکه اجرای امر به معروف و نهی از منکر، سن و جنس و همچنین شخص خاصی را نمی شناسد، افزود: همه در برابر این امر و دستور الهی مسوول هستند و باید هر کدام به نوبه خود در این راه قدمی بردارند.

وی با قدردانی ازهمه کسانی که در کنار پلیس برای ارتقای امنیت اجتماعی ایستاده اند، افزود: پلیس مقتدرانه در راه مقابله با ناهنجاری های اجتماعی و اخلاقی در کنار همه کسانی که بر اساس یک تکلیف دینی نسبت به ادای این فریضه اقدام می کنند، خواهد ایستاد.

دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان قم نیز در این مراسم اظهار داشت: آمران به معروف با توجه به همه مستندات بسیجی مخلص امام زمان(عج)هستند.

حجت الاسلام ˈعلی سلیم زادهˈ افزود: همان گونه که در جنگ هشت ساله همه بسیجی ها، سپاهی ها و ارتشی ها در کنار هم بودند، ما نیز امروز در جهت ارتقای امنیت اجتماعی و حفظ دین خود تا پای جان ایستادگی می کنیم.

وی با بیان اینکه تعداد زیادی در مساجد، هیات ها و اصناف استان برای ادای این فریضه الهی ثبت نام کرده اند، افزود: همه کسانی که در این راه مقدس گام نهاده اند باید نسبت به عملی که در حال انجام آن هستند افتخار کنند.

در این رزمایش که سومین دوره آن طی دو سال اخیر محسوب می شود، بیش از 2 هزار نفر از نیروهای پلیس و گروه های مردم نهاد تحت عنوان آمران به معروف و ناهیان از منکر تحت نظر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان در هفته قوه قضاییه همه روزه از ساعت 18 تا 22 در نقاط مختلف شهر قم به انجام ماموریت خواهند پرداخت.

این رزمایش به صورت ماهیانه در نقطه ای از شهر قم انجام خواهد شد. ک/3

7403 / 553

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا