Mihanpostپیشنهاد سردبیرمحيط زيست

رشد جالب و دیدنی تنه درختان با دخالت خلاقانه انسان‌ها + عکس

میهن پست – درخت در کره زمین به عنوان  یکی از منابع تجدیدپذیر زیست محیطی همواره مورد توجه ویژه قرار گرفته و تلاش برای افزایش کاشت و رشد آن ها در همه جای دنیا از جانب دوستداران محیط زیست به عنوان اصل مهمی برای پایداری و تعادل در طبیعت دارای احترام و ارزش خاصی است. به عبارتی دیگر درختان نبض و قلب زمین و مایه حیات انسان و حیوان و حتی بعضی از گیاهان و درختان دیگری هستند.

در این میان درختان با جذب گازهای سمی از جمله دی اکسید کربن و تولید اکسیژن که یکی از اساسی ترین نیازهای حیات انسان و حیوان است، باعث دوام حیات انسان و سلامت چرخه طبیعت می شوند. کمبود درختان و تخریب و نابودی جنگل ها به ویژه در این عصر دود و زندگی ماشینی، موجب انقراض نسل انسان و حیوان خواهد شد.

اما گاهی انسان ها با خلاقیت خود و با دستکاری فرایند رشد و ساختار ساقه و تنه بعضی از درختان با آن ها طرح هایی هندسی و جالب خلق می کنند که برای هر بیننده ای جالب و دیدنی به نظر می رسد، درست همانند آن چه را که شما مخاطب گرامی در مهنن پست مشاهده می کنید.

لازم است بدانید که بعضی از این درختان که با ساختاری هندسی و زیبا در تصاویر برای ما چشم نوازی می کنند مربوط به یک قرن پیش و بعضی دیگری نیز سنی کمتر از ۲۰ سال را ندارند که توسط صاحبانشان پرورش یافته اند.

منبع : gardening  & beautifuldecay

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا