Mihanpostپیشنهاد سردبیرعکس

عکس های پانوراما دو عکاس جوان از کلیساهای مهم دنیا + عکس

میهن پست – حتما برای بیشتر مردم دنیا این فرصت پیش نمی آید که بتوانند از کلیساهای کشورهای مختلف دنیا بازدیدی به عمل آورند اما دو عکاس خلاق با استفاده از تکنیک های خاص عکاسی که به روش پانوراما مرسوم است عکس هایی از کلیساهای معرف جهان که از طراحی و ساختار معماری خاصی بهره می برند،تهیه کرده اند که مورد استقبال خاص دوستداران رشته عکاسی و معماری قرار گرفته است.

این دو عکاس که یکی ریچارد سیلور و دیگری داینیوس نام دارند توانسته اند عکس هایی فوق العاده از کلیساها را طوری از دریچه دروبین خود به ثیت برسانند که تا به حال هیچ عکاسی دست به تهیه همچین عکس هایی نزده است.

بد نیست بدانید که پانوراما به منظره ای گفته می شود که زاویه دید گسترده ای داشته باشد. این منظره می تواند در یک عکس ، نقاشی، فیلم ویدئویی و .. نمایش داده شود. کلمه پانوراما در اصل توسط نقاش ایرلندی Robert Barker ابداع شد. این نقاش از این کلمه برای نشان دادن نقاشی های پانورامایی که از Edinburg مرکز اسکاتلند گرفته بود استفاده می کرد. تصویر زیر نمایی از Edinburg قدیم به صورت پانوراما است و می توان حدس زد نقاشی های پانورامای Barker از همین منظره ها اقتباس شده است.

با هم در میهن پست به تماشای عکس هایی از این دو عکاس خلاق می نشینیم …

منبع : boredpanda

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا