Mihanpostپیشنهاد سردبیرهوا فضا

رونمایی از جدیدترین پهپاد ایرانی + عکس

به گزارش میهن پست – معاون توسعه فناوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری از رونمایی جدیدترین محصولات دانش‌بنیان صنایع هوایی و فضایی در پنجمین نمایشگاه ملی توانمندی‌های صنایع هوایی و فضایی خبر داد و گفت: ما به دنبال تحریک مشتریان و ایجاد فضای مناسب به منظور ساخت قطعات، تجهیزات و توسعه فناوری و تجاری‌سازی محصولات هستیم.

به گزارش خبرگزاری مهر، دکتر علی وطنی اظهار داشت: در پنجمین نمایشگاه ملی توانمندی‌های صنایع هوایی و فضایی ایران تمام شرکت‌های فعال در این حوزه ظرفیت‌ها و توانمندی‌های خود را عرضه می کنند و  می توانند با همکاری یکدیگر قدمی را در راستای توسعه صنعت هوایی و فضایی کشور بردارند.

وی افزود: در این نمایشگاه جدیدترین محصولات دانش‌بنیان شرکت‌های داخلی رونمایی می‌شود.

معاون توسعه فناوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری افزود: شرکت‌های دانش‌بنیان سعی کرده‌اند به منظور تأمین نیازهای کشور، صادرات و کسب درآمدهای بیشتر به جای خام فروشی، محصولات فناورانه در حوزه‌ی هوایی و فضایی تولید کنند و از طریق هم‌فکری با وزارتخانه‌های مختلف به سمت صادرات این محصولات پیش روند.

جدید ترین پهباد ایرانی
جدید ترین پهباد ایرانی

معاون توسعه فناوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری همچنین با اشاره به اینکه در حوزه هوافضا در حال پیگیری برای ساخت انواع پهپادها با کاربردهای متنوع هستیم، ابراز کرد: ما به دنبال تحریک مشتریان و ایجاد فضای مناسب به منظور ساخت قطعات، تجهیزات و توسعه فناوری و تجاری‌سازی محصولات هستیم و این فرهنگ‌سازی را از طریق دانشگاه‌ها، اساتید و دانشجویان فراهم کرده‌ایم.

پنجمین نمایشگاه ملی توانمندی‌های صنایع هوایی و فضایی ایران که دربرگیرنده توان ملی کشور در حوزه‌های مختلف هوافضاست، به عنوان معتبرترین نمایشگاه هوافضای کشور توسط اتحادیه صنایع هوایی و فضایی ایران و با همکاری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری از ۲۹ مهر تا ۲ آبان ماه سال جاری در سالن ترمینال ۵ فرودگاه مهرآباد برگزار خواهد شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا