گوناگون

شورای مهارتی در شهرستان سنقر وکلیایی تشکیل شد

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا ایزدی صبح یکشنبه در جلسه شورای اشتغال و سرمایه گذاری شهرستان سنقر، بر لزوم حمایت و تجلیل از صاحبان طرح های موفق تولیدی و اشتغالزایی بویژه در روستاها تاکید کرد و گفت: این مسئله موجب خواهد شد که آنها هر چه بهتر در این مسیر حرکت کنند.

وی همچنین لزوم جلوگیری از مهاجرت روستائیان به شهرها را مورد تاکید قرار داد و افزود: باید در خصوص بهره مندی روستائیان از تسهیلات اشتغالزایی یک اطلاع رسانی مناسب صورت بگیرد.

ایزدی خاطر نشان کرد: ایجاد اشتغال و کاهش میزان بیکاری از مهمترین دغدغه هایی است که در اولویت برنامه های مدیران استان کرمانشاه قرار دارد.

فرماندار شهرستان سنقر و کلیایی در ادامه با اشاره به تشکیل شورای مهارتی در شهرستان، یادآور شد: هدف ما توسعه شهرستان سنقر است و تشکیل کمیته مذکور نیز با همین هدف صورت گرفته است.

ایزدی در پایان ضمن اشاره به فعالیت 24 واحد تولیدی در پارک علم و فناوری شهرستان سنقر، گفت: پیشرفت و توسعه شهرستان نیازمند همکاری و همراهی کلیه دستگاه ها و داشتن یک عزم ملی است.

رئیس اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی سنقر نیز در ادامه این جلسه از پرداخت بیش از 38 میلیارد ریال به طرح های مشاغل خانگی در این شهرستان خبر داد.

جواد قاسمی با تاکید بر لزوم توسعه مشاغل خانگی، خاطر نشان کرد: در راستای جذب این اعتبارات هیچگونه محدودیتی وجود ندارد.

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا