Mihanpostپیشنهاد سردبیرعلمی و فناوریموبایل و تبلت

رکورد فروش ۱۰ میلیون دستگاه «Iphone6» در۳روز + عکس

به گزارش میهن پست – اپل هفته گذشته فروش رسمی آیفون‌های ۶ و ۶ پلاس را آغاز کرد و حالا با گزارش جدیدی که از سوی این شرکت منتشر شده «رکوردشکنی» طبق پیش‌بینی ها اتفاق افتاده است!این کمپانی امروز اعلام کرد که در سه روز نخست فروش آیفون‌های ۶ و ۶ پلاس در مجموع ۱۰ میلیون عدد از آن‌ها را به فروش رسانده است. این رقم یک میلیون بیشتر از مجموع فروش آیفون‌های ۵s و ۵c است که سال گذشته و در سه روز نخست به فروش رسید.

اپل در این گزارش اشاره ای به میزان فروش هر کدام از مدل‌های آیفون ۶ نکرده و میزان فروش هر دو مدل را در مجموع اعلام کرده است. دو روز پیش نیز خبر رسید که اپل توانسته در ۲۴ ساعت نخست حدود ۴ میلیون از آیفون‌های ۶ را پیش فروش کند.

رییس شرکت اپل خوشحال تر از همیشه، از برآورده شدن بیش از حد انتظارات شرکتش در فروش آیفون ۶ سخن گفته است. وی اظهار داشته که اپل تمام تلاش خود را برای تولید، عرضه و درنتیجه فروش بسیار بیشتر آیفون ۶ به کار خواهد گرفت.

iphone 6
iphone 6

اغلب مشکلات به وجود آمده در فروش آیفون‌های جدید به مدل بزرگ‌تر آیفون ۶ پلاس بازمی‌گردد. این محصول در مرحله اسمبلی با مشکلاتی روبرو شده و به همین دلیل یافتن آن در فروشگاه‌ها به سختی امکان پذیر است. حتی افرادی که موفق به پیش خرید این محصول نیز شده‌اند وعده ارسال آن تا حداکثر یک ماه آینده داده شده است.

قول تیم کوک برای تأمین و فروش بیشتر آیفون ۶ به طور خاص اشاره به استقبال بی نظیری است که از آیفون ۶ پلاس در بازار وجود دارد.

منبع:gadgetnews

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا