گوناگون

ساخت بام سبز ماسال در ابهام!

معاون فرماندار ماسال گفت: ساخت طرح گردشگری بام سبز 4 سال طول می‌کشد و منطقی است که سرمایه‌گذار متقاضی قرارداد 10 ساله باشد.

صابر در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، منطقه گیلان، درباره دلیل کندی اجرای پروژه بام سبز اظهار کرد: پیمانکار اجرای طرح گردشگری در بام سبز ماسال انتخاب شده است.

وی اضافه کرد: از آنجایی‌که اجرای طرح گردشگری بام سبز ماسال 4 سال طول می‌کشد، برای سرمایه‌گذار انعقاد قرارداد پنج ساله‌ صرفه اقتصادی ندارد زیرا فقط یک سال برای بازگشت سرمایه خود فرصت دارد، بنابراین پیمانکار این پروژه متقاضی انعقاد قرارداد 10 ساله است. این مساله با استانداری مطرح شده است و ما نیز با قرارداد 10 ساله این طرح موافقیم.

معاون فرماندار ماسال با بیان اینکه مطالعات زیست محیطی اجرای طرح گردشگری بام سبز ماسال انجام شده و موافقت‌ها برای آن اعلام شده است، خاطرنشان کرد: اتمام این طرح موجب رونق گردشگری در شهرستان ماسال می‌شود و ارمغان‌های اقتصادی خوبی برای مردم این منطقه به همراه دارد.

وی، گردشگری “بام سبز” ماسال را از مهمترین طرح‌های شهرستان عنوان کرد.

به گزارش ایسنا، شهرستان ماسال در شمال غربی استان گیلان و در جنوب شرقی تالش قرار گرفته است. شهرستان ماسال دارای طبیعتی سخت چون صخره‌های کوهستانی و ملایم چون شبنم بهاری است.

بام سبز ماسال با چشم انداز زیبای شهر ماسال در یک کیلومتری شهر واقع شده است. بام سبز، می‌تواند در آینده نزدیک یکی از بی‌نظیرترین مناطق گردشگری استان محسوب شود. بر بام سبز ماسال علاوه بر جلگه شهر ماسال، بخش‌های از شهرستان‌های صومعه سرا و بندرانزلی با مناظر زیبا قابل رویت است.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا