گوناگون

ساخت تقاطع همسطح درحوالی کارخانه سیمان بندرخمیر آغازشد

81140641 5654529

به گزارش خبرنگار ایرنا،جاسم جادری به هنگام شروع بکار این پروژه گفت: زمان پیش بینی شده برای اجرای این طرح 18ماه می باشد اما با حمایتی که از سوی استانداری هرمزگان صورت گرفته، پیمانکار پروژه وعده داده تا این طرح را ظرف یکسال آینده به اتمام برساند.

وی اعتبار مورد نیاز برای اجرای این طرح را 32 میلیارد ریال اعلام و تاکید کرد: با توجه به حادثه خیز بودن محور مذکور و درخواست های مکرر مردم بندر خمیر برای احداث این تقاطع، تمام تلاش ها برای انجام این پروژه در کوتاهترین زمان ممکن انجام خواهد شد.

استاندارهرمزگان با بیان اینکه ما به عنوان خادمان مردم و نظام جمهوری اسلامی از هیچ کوششی در مسیر خدمتگزاری فروگذار نخواهیم کرد، بیان داشت: جای جای استان پهناور هرمزگان از ظرفیت های ویژه و دست نخورده ای برای رشد و توسعه برخوردار است که همه مدیران و مسوولان استان باید تمام تلاش خود را برای بهره برداری از این ظرفیت ها در راستای آبادانی هر چه بیشتر هرمزگان انجام دهند.

شهرستان بندر خمیر یکی از شهرهای قدیمی و توسعه پذیر، مهاجرپذیر و پرجاذبه استان هرمزگان است که در فاصله 70 کیلومتری غرب بندرعباس مرکز هرمزگان واقع شده است.

این شهرستان بدلیل موقعیت جغرافیایی و وجود کارخانه های بزرگی چون کارخانه سیمان شش هزار تنی هرمزگان، پایانه بار، شهرک صنعتی ،گچ خمیر، ارتباط حمل و نقل دریایی کالا به کشورهای همسایه جنوبی خلیج فارس، وجود آثار تاریخی و اماکن توریستی و تفریحی ، آب انبارها و معادن سیمان و گوگرد از جمله شهرهای مهم استان هرمزگان بشمار می آید.ک/3

7198/668

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا