Mihanpostاجتماعی

سردار سلامی: حمایت‌ها از قلم، لازم و ضروری است

به گزارش میهن پست – جانشین فرمانده کل سپاه اظهار کرد: نیازمند توسعه معارف عالی در همه سطوح هستیم و دانشگاه عالی دفاع ملی تلاش می‌کند تا در حوزه راهبردی به وظایفش عمل کند.

به نقل از ایسنا، سردار حسین سلامی در حاشیه مراسم بزرگداشت روز معلم در دانشگاه عالی دفاع، گفت: نکوداشت روز معلم به این جهت مهم است که استقلال علمی و فکری، از ارکان استقلال و معیار اصلی اندازه‌گیری آن است.

سلامی ادامه داد: شهید مطهری در حوزه ساخت اندیشه و تفکر در جامعه تلاش کرده است و به همین دلیل روز شهادت وی را روز معلم نامگذاری کرده‌اند. حمایت‌ها از قلم، خواندن و نوشتن که اولین کلمات وحی بود، لازم است چراکه آموزش از حوزه‌های معارف الهی است.

جانشین فرمانده کل سپاه با بیان اینکه “دانشگاه عالی دفاع ملی در حوزه‌های راهبردی تلاش می‌کند تا وظایفش را انجام دهد”، بر لزوم توسعه معارف عالی در همه سطوح و حوزه‌های در کشور تأکید کرد و افزود: دانشگاه دفاع ملی مسئولیت توسعه دانش در حوزه دفاع را به عهده دارد و به همین دلیل احساس وظیفه می‌کند که از مقام معلم تشکر کند.

وی در پایان با اشاره به اینکه “برگزیدگان مراسم امروز دانشگاه دفاع ملی تنها به نمایندگی از اعضای هیأت علمی این دانشگاه مورد تقدیر قرار گرفته‌اند”، تصریح کرد: ما از همه کسانی که در حوزه علم و اندیشه کار می‌کنند، تشکر می‌کنیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا