گوناگون

جریان اصلاحات به فردا و آینده نو می اندیشد/ انتقاد از نحوه تبلیغات صدا و سیما برای انصراف مردم از یارانه ها

به گزارش خبرنگار مهر، حسین کمالی دبیر کل حزب اسلامی کار در ششمین مجمع عمومی سازمان ملی حزب اسلامی کار که عصر امروز در سالن همایش رایزن برگزار شد با تبریک روز جهانی کارگر گفت: همزمانی برگزاری این کنگره با روز کارگر نویدبخش آینده خوبی برای ما است.

وی با انتقاد از این که جریان اصلاح طلبی با واکنش های تندی روبرو است گفت: مگر ما چه می خواهیم، اصلح طلبان به دنبال اصلاح امور هستند. اگر ما مبنای کار خود را قدرت قرار دهیم شبیه جریان محافظه کار می شویم.

دبیر کل حزب اسلامی کار با تاکید بر اینکه جریان اصلاحات به فردا و آینده ای نو می اندیشد، اظهار داشت: آیا این بهتر خواستن جرم است؟  آیا اگر یک جریان دانشجویی درخواست نشست داشته باشد صحیح است آن را به عنوان یک تهدید قلمداد کنیم. گفتگوی اجتماعی یک فرصت است نه تهدید. چرا ما تهدیدها را تبدیل به فرصت نمی کنیم.

کمالی با انتقاد از این که در جامعه کوچکترین مسایل را به مساله امنیتی تبدیل می کنیم تصریح کرد: کوچکترین مسایل سیاسی و اجتماعی را به جای آن که فرصتی برای نظام تلقی کنیم تبدیل به تهدید می کنیم. ما گفتگو و تعامل اجتماعی را یاد نگرفته ایم.

دبیرکل حزب اسلامی کار در ادامه سخنانش با انتقاد از عملکرد صدا و سیما بر تبلیغات هدفمندی یارانه ها گفت: تبلیغات صدا و سیما به صورت نمایشی بود و در ظاهر مردم را تشویق به انصراف از یارانه ها می گیرد اما در باطن به دنبال این بود که این 73 میلیون برای یارانه ها ثبت نام کنند و آن را عدم اعتماد مردم به دولت تلقی کند.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا