گوناگون

سردار فضلی:آمریکایی ها از حادثه طبس درس عبرت بگیرند

81136784 5648126

سردار «علی فضلی» شامگاه پنجشنبه در حاشیه برگزاری رزمایش الی بیت المقدس در جمع خبرنگاران افزود: ملت ایران اسلامی از تهدیدات، تحریم ها و توطئه های دشمنان به خصوص آمریکایی ها، اصلا واهمه ای ندارند.

وی با اشاره به نقش بی بدیل بسیجیان در دفاع و امنیت نظام اسلامی،اظهارکرد: آنان در طول سال های پس از پیروزی انقلاب اسلامی اثبات کردند که همواره یار صدیق و باوفای ولی فقیه هستند.

سردار فضلی، صیانت از ارزشهای اسلامی،دفاع از تمامیت ارضی کشور وتامین امنیت نظام اسلامی را از مهمترین وظایف بسیجیان برشمرد و گفت: آنان به نحو بسیار مطلوبی به وظایف خود عمل کردند.

جانشین رییس سازمان بسیج مستضفین به رشادت رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: بسیجیان درهمه حال و به صورت آماده باش، مجری اوامر ولی امر مسلمین هستند.

به گفته سردار فضلی بسیجیان خود را وقف نظام وانقلاب اسلامی کرده اند و با اقتدا به امام راحل، رهبر معظم انقلاب و شهدا، از کیان و ارزشهای نظام مقدس اسلامی حفاظت و پاسداری می کنند.

رزمایش بزرگ «الی بیت المقدس» با شعارˈمقاومت و ایستادگی حامیان ولایت – قدس، سپاه محمد (ص) می آیدˈ از عصر پنجشنبه با حضور 10 هزار بسیجی در تهران بزرگ آغاز شد و تا فردا (روز جمعه) ادامه می یابد.

این رزمایش در پنج منطقه تهران با حضور پنج لشکر عملیاتی با هدف نمایش اقتدار و انضباط بسیجیان درحال برگزاری است.

تهرام/519/1109**1565

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا