گوناگون

سرمایه‌گذاری در بندر چابهار برای چین مهم است

رئیس اتحادیه پیمانکاران بین المللی چین هدف از سفر به منطقه آزاد چابهار را سرمایه گذاری در زمینه احداث راه آهن و بندر عنوان کرد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه سیستان و بلوچستان، دیائو در نشست تخصصی که با حضور مدیرعامل و مدیران سازمان منطقه آزاد برگزار شد گفت: بزرگترین گروه پیمانکاران گروه بین المللی چین با هدف سرمایه گذاری در زمینه احداث راه آهن و بندر و بازدید از زیرساخت‌های منطقه آزاد چابهار به این منطقه سوق الجیشی و مهم سفر کرده‌اند.

رئیس اتحادیه پیمانکاران بین المللی، این انجمن را بزرگترین انجمن پیمانکاری در چین دانست و افزود: در این اتحادیه نزدیک به 2 هزار شرکت زیر مجموعه دارد که در زمینه‌های مختلف در کشورهای جهان در حال فعالیت هستند.

وی سرمایه گذاری در بندر چابهار را برای طرفین چینی مهم ارزیابی و خاطرنشان کرد: با توجه به بازدید از پروژه‌های در دست اجرا به زودی در زمینه‌های مختل در منطقه آزاد چابهار سرمایه گذاری خواهیم کرد.

به گفته وی این اتحادیه در بازارهای ایران سهم بزرگی در زمینه سرمایه گذاری ماشین آلات سنگین و راهسازی دارند و می تواند در قطب خودرو سازی در چابهار سهمی را داشته باشند.

دیائو در ادامه خاطرنشان کرد: با شرایط سرمایه گذاری در چابهار آشنا شدیم و فرصت های سرمایه گذاری را رصد و به زودی در زمینه های مختلف سرمایه گذاری خواهیم نمود و فرصتی طلایی در منطقه آزاد را از دست نخواهیم داد.

وی موقعیت چابهار را از لحاظ جغرافیایی بسیار مهم ارزیابی و تصریح کرد: امیدواریم دولت ایران فضای سرمایه گذاری را بخوبی باز تا توسعه منطقه با سرعت هرچه بیشتر شکل گیرد.

رئیس اتحادیه پیمانکارن چین در پایان تبلیغات و معرفی پتانسیل‌های منطقه آزاد در بازارهای جهانی را از ضروریات عنوان کرد و گفت: با حضور نمایندگان سازمان در جلسات هیات چینی در کشور خودشان میتوانند ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های چابهار را معرفی نمایند.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا