گوناگون

سریال بیرلیق در شبکه اشراق کلید خورد

به گزارش خبرگزاری مهر، مرتضی صفری در آئین آغازتصویربرداری و کلید زنی سریال “بیرلیق” ضمن تبریک سالروز آزادسازی خرمشهر وایام مبعث نبی مکرم اسلام(ص) با اشاره به اهمیت مجموعه های نمایشی ونقش بی بدیل فرهنگی این نوع تولیدات تلویزیونی افزود: این مجموعه تلویزیونی دومین سریال بلند26 قسمتی است که در شبکه اشراق تولید می شود.

وی ادامه داد : هدف این سریال تامین اهداف فرهنگی رسانه ملی وفرهنگ محلی وبومی از یکسو، وگردآمدن هنرمندان استان وتبادل تجربه وفرهنگ بین جامعه هنری  می باشد.

صفری  افزود: تمام عوامل وهنرمندان این مجموعه از استان زنجان هستندوشناسایی خرده فرهنگ های رایج محلی در اقصی نقاط استان، تبلیغ میراث معنوی وتاریخی استان ومعرفی جاذبه های گردشگری وکمک به رشد وتوسعه استان در حوزه های مختلف فرهنگی، اجتماعی واقتصادی میباشدو در سالی که بنام اقتصاد وفرهنگ از طرف مقام معظم رهبری  نامگذاری شده این مجموعه نمایشی خواهد بود.

صفری  پیش بینی بیش از60لوکیشن را ازنقاط قوت این سریال عنوان کرد  وافزود: تکلیف مداری واحساس مسئولیت تمام عوامل هنری وفنی زمینه ساز خلق اثری زیبا، پرمعنا وسرگرم کننده خواهد بود ومسلما با تمهیدات صورت گرفته، این مجموعه می تواند قابلیت پخش از شبکه های سراسری وشبکه های استانی آذری زبان را داشته باشد.

در این مراسم که مدیران ومسئولین استانی و هنرمندان حضور داشتند با ضبط یک سکانس ، کار تصویر برداری این سریال بطور رسمی کلید خورد.

این سریال تلویزیونی در26قسمت با تم طنز اجتماعی به تهیه کنندگی حسن دهقان کمارجی وکارگردانی ساسان قجر با هنرمندی85نفر از بازیگران زنجانی تولید شده،و در شش ماهه دوم سالجاری ازشبکه اشراق پخش خواهد شد.

  29درصد تصادفات فوتی با موتورسیکلت به دلیل ضربه وارده به سر است

فرمانده انتظامی استان زنجان گفت: 29 درصد تصادفات فوتی با موتورسیکلت به دلیل نداشتن کلاه ایمنی و ضربات وارده به سر است.

سردار علیرضا صالحی ظهر دوشنبه در دیدار با ائمه جمعه و جماعات زنجان گفت: فرماندهی انتظامی استان زنجان تعاملات عمیق فرهنگی با ادارات استان داشته و در حوزه‌های آموزش برنامه‌های مناسبی اجرا می‌کند.

وی، با بیان اینکه فقط جامعه‌ای آرمانی است که جرمی در آن اتفاق نمی‌افتد اظهار داشت: وقوع برخی جرائم در جامعه اجتناب‌ناپذیر است.

فرمانده انتظامی استان زنجان، با اشاره به میانگین وقوع جرائم در جوامع مختلف افزود: با توجه به آمارهای موجود، استان زنجان جزو پاک‌ترین استان‌ها و سه استان برتر کشورمان محسوب می‌شود.

سردار صالحی، موفقیت‌های کسب شده در استان زنجان را حاصل دین‌باوری، اعتقاد و همراهی مردم و مسئولان دانست و گفت: پلیس تلاش می‌کند ابتدا با تذکر و ارشاد مانع وقوع جرائم شود ولی در برخی موارد برخورد قانونی ضروری است.

وی، با اشاره به آمار کاهش حوادث رانندگی در کشورمان یادآور شد: هر چند در این زمینه موفقیت‌های خوبی کسب شده اما تا رسیدن به نقطه مطلوب فاصله وجود دارد.

فرمانده انتظامی استان زنجان، به اجرای طرح ساماندهی موتورسیکلت‌سواران در استان زنجان اشاره کرد .

سردار صالحی، هدف از اجرای این طرح را پیشگیری از وقوع حوادث رانندگی و کاهش جرائم اعلام کرد و گفت: در راستای کاهش جرائم و فرهنگسازی ارتباط و همکاری تنگاتنگ پلیس، ائمه جمعه و جماعات ضروری است.

توزیع 6000 قطعه جوجه 45 روزه بومی

مسئو ل بسیج سازندگی ناحیه زنجان، از توزیع 6000 قطعه جوجه 45 روزه بومی در بین عموم مردم در سطح شهرستان زنجان خبر داد.

فرشاد پیری گفت: بسیج سازندگی از سال گذشته در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی و شعار سال از عموم مردم در توانمندسازی و کمک به اقتصاد خانوار از طرح‌های اقتصاد مقاومتی، مشاغل خانگی و صنایع‌دستی حمایت و پشتیبانی می‌کند که با اعتماد و استقبال گسترده‌ای در بین مردم شده است.

وی  افزود: بسیج سازندگی علاوه بر پشتیبانی از طرح‌های 14 گانه اقتصاد مقاومتی و صنایع‌دستی، اقدام به توزیع جوجه‌های 45 روزه بومی در سطح عموم مردم کرده است که در مرحله اول 4200 قطعه در اردیبهشت‌ماه توزیع و در مرحله دوم از اوایل خرداد 6000 قطعه توزیع شده است که با رضایت و استقبال عمومی گسترده‌ای برخوردار شده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا