گوناگون

چهاردهمین نمایشگاه تخصصی لوازم خانگی در همدان دایر شد

به گزارش خبرگزاری مهر، چهاردهمین نمایشگاه تخصصی لوازم خانگی، سیستم‌های صوتی و تصویری همزمان با پنجمین نمایشگاه تجهیزات آشپزخانه با حضور 70 واحد از نمایندگان استان‌های همدان، تهران، مشهد، تبریز، قم، کرمان و اصفهان در محل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان همدان برپا شد.

نمایشگاه بین‌المللی استان در فضایی عمومی بالغ بر 14 هزار متـر مربع و پنج هزار متر مربـع فضـای مـفید و در سه سالن الوند، هـگمتانه، ابن سیناضمن ایـجاد فضـایی رقابـتی در میان تولیدکنندگان، امکان مقایسه همزمان را در اختیار عموم و متخصصان قرار می‌دهد.

شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان همدان با توجه به ظرفیت‌های بالای تولیدات داخلی درصدد است با بسترسازی مناسب برای ایجاد فضایی رقابتی بین تولیدات داخلی و خارجی، بتواند محیطی با اطمینان برای آشنایی بدون واسطه خریداران و همشهریان با تولیدکنندگان و صاحبان صنایع برقرار کند و از طرفی دیگر باعث بالا بردن کیفیت ارائه محصولات در رقابت با محصولات مشابه خارجی شود.

گفتنی است چهاردهمین نمایشگاه تخصصی لوازم خانگی، سیستم‌های صوتی و تصویری همزمان با پنجمین نمایشگاه تجهیزات آشپزخانه پنجم تا 10 خردادماه سال‌جاری از ساعت 16 تا 21:30 در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی همدان میزبان بازدیدکنندگان است.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا