گوناگون

توان نیروهای انقلابی باید برای تحکیم ارزش ها و حمایت از دولت بکار گرفته شود

به گزارش خبرنگار مهر، اسدالله بادامچیان دوشنبه در دیدار با معاون سیاسی استاندار آذربایجان شرقی و مدیر کل سیاسی این استان اظهار داشت: تمام توان نیروهای انقلابی باید در خدمت آرمان های انقلاب جهت گیری شوند و بر همین اساس نقد منصفانه و مشفقانه، رصد هوشمندانه و حمایت حکیمانه آرمان حزب مؤتلفه اسلامی در دوران دولت یازدهم است.

وی در ادامه افزود: این حزب در حال حاضر خود را تنها یک حزب حاکمیتی می داند و در همین اساس به هیچ عنوان درصدد سهم خواهی از دولت نیست اما در پیگیری اهداف استراتژیک نظام به عنوان یک دوست در کنار مسوولان ایستاده است.

بادامچیان با اشاره به موقعیت و جایگاه ویژه تبریز گفت: این شهر یکی از نقاط ثقل تاریخ ایران است که فعالیت مسوولان در آن نیازمند شناخت تاریخ و جغرافیای این منطقه از کشور است و بر همین اساس توان حزب مؤتلفه اسلامی قطعاً در یاری رساندن به مسوولان استان بوده و تلاش می شود تا برنامه های مفید و ارزشمند دولت یازدهم در استان اجرایی شود.

عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی در پایان خاطر نشان شد: کادر و نیروهای این حزب در استان آذربایجان شرقی کادری جوان و پویا هستند که به دلیل تربیت شدن در مکتب اسلام و ولایت فقیه، برای کمک به برنامه های مورد نظر مسوولان استانداری آذربایجان شرقی آمادگی کامل دارند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا