Mihanpostپیشنهاد سردبیرعلمی و فناوری

سریعترین مانیتور گیمینگ جهان تولید مشترک انویدیا و ایسوس

سریعترین مانیتور گیمینگ جهان در حالی توسط انویدیا و ایسوس ساخته شده است که زمانیکه از مانیتور و گیمینگ حرف می‌زنیم با ارقامی کمتر از میلی ثانیه روبرو خواهیم بود. در ادامه این مانیتور را بیشتر معرفی خواهیم کرد.

مانیتور ASUS ROG Swift 360 را بشناسید

سریعترین مانیتور گیمینگ جهان  با نام ASUS ROG Swift 360 امروز توسط انویدیا و ایسوس و در نمایشگاه سی ای اس 2020 معرفی شد. این مانیتور 360 هرتزی بوده  و با این نرخ بروزرسانی مانیتور جدید انویدیا لقب سریعترین نمایشگر مورد استفاده برای ورزشهای الکترونیک را از آن خود می‌کند.

در واقع Swift 360 به منظور استفاده‌های حرفه‌ای در حوزه گیمینگ طراحی شده و با ابعاد 24.5 اینچ، کیفیت 1080p و پردازنده G-Sync که برای حذف پارگی تصویر کاربرد دارد به بازار عرضه خواهد شد.

سریعترین مانیتور گیمینگ جهان

نرخ بروزرسانی 360Hz یعنی فریم‌های بازی با فاصله 2.8 میلی‌ثانیه به نمایش در می‌آیند که نسبت به مانیتورها و TV های معمولی تا 6 برابر بیشتر است.

 بنابراین انتظار می‌رود چنین مانیتوری بتواند انیمیشن‌ها را روان‌تر و با تاخیر کمتر نسبت به پیشینیان 120 و 240 هرتزی خود به نمایش دربیاورد.

علاوه بر این‌ها Swift 360 اولین نمایشگری خواهد بود که از تکنولوژی 360Hz G-Sync انویدیا استفاده می‌کند و می‌توانیم اطمینان داشته باشیم که آخرین آن‌ها هم نیست.

همکاری انویدیا و ایسوس

انویدیا و ایسوس برای دستیابی به نرخ فریم‌های بالاتر در این پروژه با هم همکاری داشته‌اند و بر اساس ادعاهای آن‌ها چنین نرخ فریمی در مجموع باعث می‌شود که گیمر دشمنان و سایر عوامل تهدید کننده در بازی را سریعتر دیده و تشخیص دهد، چرا که در بازی‌های رقابتی حتی میلی‌ثانیه‌ها هم می‌توانند تاثیرگذار باشند.

این مانیتور گیمینگ در ماه‌های آینده به بازار عرضه شده و قیمت‌گذاری آن هم حول و حوش همان زمان عرضه مشخص خواهد شد.

منبع: engadget

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا