Mihanpostپیشنهاد سردبیرعلمی و فناوری

مربی ورزشی مجازی سامسونگ با کمک عینک واقعیت افزوده

مربی ورزشی مجازی در حالی توسط کمپانی سامسونگ معرفی شده این سیستم با عینک واقعیت افزوده و اسکلت خارجی GEMS کار می کند. در ادامه برای مشاهده جزئیات بیشتر با میهن پست همراه شوید.

مربی ورزشی مجازی سامسونگ در حقیقت یک ایده بسیار بلند پروازانه از این کمپانی است. تصور کنید دیگر نیازی نیست که هزینه های نسبتا بالای مربی شخصی را پرداخت کنید و می توانید با این سیستم مجازی از یک مربی شخصی بهره ببرید.

اسکلت خارجی GEMS حرکات کاربر را حین ورزش کردن دنبال کرده و راهنمای ورزشی علاوه بر شمارش تعداد حرکت ها، بازخوردهایی مثل «خوبه» و «توازنت را حفظ کن» می دهد. پس از اتمام ورزش کاربر می تواند جزئیات عملکرد خود را در اپلیکیشن موبایل تماشا کرده و ورزش کردن خود را بهبود دهد.

مربی ورزشی مجازی

سامسونگ سال قبل از لباس رباتیک GEMS رونمایی کرده بود که علاوه بر اصلاح وضعیت بدن، به راه رفتن کمک می کرد. حال سامسونگ این وسیله بلند پروازانه را به یک مربی ورزشی شخصی تبدیل کرده است.

سامسونگ از عینک واقعیت افزوده خود نیز رونمایی کرد که به گوشی گلکسی متصل شده بود و کاربر می توانست با آن باشگاه ورزشی دلخواه را انتخاب کرده و از راهنمای انگیزشی برای ورزش کردن کمک بگیرد.

به عبارت کوتاه این سیستم ترکیبی از عینک واقعیت افزوده و بازی ویدیویی است که ورزش کردن را آسان می کند. هنوز معلوم نیست سامسونگ چه زمانی این سیستم را وارد فاز تجاری می کند ولی نمایش آن امیدوارکننده بود و اهداف سامسونگ را در حوزه ورزش نشان داد.

منبع: engadget

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا