Mihanpostپیشنهاد سردبیرعلمی و فناوریموبایل و تبلت

محافظ صفحه ضد میکروب برای اپل

محافظ صفحه ضد میکروب به نوعی یک نیاز اساسی برای همه افرادی است که از گوشی های هوشمند بهره می برند. در این میان یک شرکت آمریکایی اقدام به تولید این نوع محافظ صفحه کرده است. در ادامه با میهن پست همراه شوید.

محافظ صفحه ضد میکروب توسط شرکت آترباکس و با استفاده از فناوری های روز دنیا طراحی شده است. شاید بنظر برسد که گوشی شما کاملا تمیز است. اما باید بدانید وسیله ای که در دست شماست باکتری های زیادی را در خود جای داده است. کمپانی Otterbox در همکاری با شرکت کورنینگ، از اولین محافظ صفحه ضدمیکروب شیشه ای خود با نام Amplify Glass Anti-Microbial برای آیفون ها رونمایی کرد.

محافظ صفحه Amplify Glass که تأییدیه سازمان حفاظت از محیط زیست آمریکا (EPA) را کسب کرده، از فناوری انحصاری ضدمیکروب بهره می برد که از رشد باکتری های بدبو و به جای ماندن جرم ها جلوگیری می کند.

محافظ صفحه ضد میکروب

سازنده می گوید محافظ صفحه Amplify Glass علاوه بر مبارزه با جرم ها، مقاومت بالایی در برابر خط و خش و همچنین سقوط داشته و نصب کردن آن آسان است. شرکت Otterbox زمان عرضه محافظ صفحه ضدمیکروب خود را اعلام نکرده و با مراجعه به سایتش با عبارت «به زودی» مواجه می شویم.

امیدواریم این محافظ صفحه به زودی وارد بازار شود و پس از آن نیز در ایران شاهده نمونه های اصلی آن باشیم.

منبع: engadget

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا