گوناگون

سقوط یک دستگاه خودرو به دریاچه عباس آباد بهشهر، موجب مرگ یک زن باردار شد

81200017 5758776

ˈ حسین سراجی ˈ روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : این حادثه عصر جمعه و زمانی رخ داد که یک دستگاه خودروی پاترول پارک شده در حاشیه دریاچه با یک سرنشین زن به علت کشیده نشدن ترمز دستی حرکت و به داخل دریاچه سقوط کرد.

وی ادامه داد : خودروی حادثه دیده پیش از سقوط سه سرنشین داشت که دو سرنشین دیگر آن شامل پدر و پسر برای خرید پیاده شده بودند و مادر خانواده که باردار نیز بود در داخل خودرو ماند.

سراجی گفت : خودرو به علت این که ترمز دستی کشیده نشده یا پس از کشیده شدن خوابیده بود ، حرکت و داخل استخر سقوط کرد.

وی بیان کرد : ماموران آتش نشانی بهشهر در مدت زمان اندکی پس از وقوع این حادثه در صحنه حاضر شدند اما همه تلاش ها برای نجات جان سرنشین باقی مانده در این خودرو به نتیجه نرسید.

مدیر عامل سازمان آتش نشانی بهشهر گفت : پس از گذشت چند ساعت از وقوع این حادثه و با تلاش غواصان متبحر بهشهر، جسد این زن باردار که به همراه خانواده اش از تهران در این مکان تفریحی حاضر شده بودند از داخل خودرو خارج شد .

وی افزود : متاسفانه نداشتن امکانات غواصی و غواص در مجموعه آتش نشانی بهشهر مانع ارائه خدمات لازم در زمان بروز حوادث این چنینی می شود.

سراجی همچنین از کمبود امنیت دریاچه عباس آباد انتقاد کرد و گفت : متاسفانه اطراف این دریاچه فاقد امکانات حفاظتی مناسب مانند نرده و دیواره است که همین عامل باعث بروز حوادثه مشابه و مرگ شهروندان در چند سال اخیر شده است . ک/3

7331/1654

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا