گوناگون

سوسيچ: به فکر پيروزي پرگل هستيم

سوسيچ، سرمربي تيم ملي بوسني در کنفرانس قبل از ديدار ايران و بوسني گفت:‌ فردا بازي سختي است، ما از گردونه مسابقات کنار رفته‌ايم اما مي‌خواهيم با تعداد گل‌هاي زياد ايران را شکست دهيم.

به نقل از فارس، وي ادامه داد: شايد هر تيمي که گل اول را بزند شرايط بازي تغيير کند، اما نمي‌خواهيم با مساوي يا با يک گل ميدان را ترک کنيم.

سوسيچ در پاسخ به اين سؤال که آيا امکان آن هست که براي تيم‌هايي که داور منصفانه عمل نکرده، اين تيم‌ها تا فينال هم برسند، گفت:‌ بله، البته خيلي چيزها بايد تغيير کند و مثل بسکتبال شايد بايد از ويدئو استفاده کرد. خيلي باعث تاسف است که يک بازي، بازنده شويم در حالي که ما بايد مقابل نيجريه برنده مي‌شديم. در بازي کرواسي و برزيل هم داور اشتباه کرد. حتي ديشب براي مکزيک هم خوب داوري نشد، اگر از تکنولوژي براي داوري استفاده شود، شايد بازي‌هاي منصفانه‌تري ببينيم. من بازي مکزيک را در اين جام پسنديدم.

سوسيچ در مورد اينکه از بين ايران، نيجريه و بوسني کدام تيم مستحق صعود هستند، گفت‌: من چيزي که مي‌دانم اين است که ما فردا بهترين بازي خود را انجام خواهيم داد. علاوه بر اين نمي‌خواهيم کسي با شک و ترديدي به ما نگاه کند و اگر ايران برد، کسي فکر کند که ما به ايراني‌ها قول برد داده بوديم. ما بهترين بازي را مقابل ايران انجام مي‌دهيم تا کسي فکر نکند که ما ساخت و پاختي با ايران داشته‌ايم.

سرمربي بوسني در مورد هجومي بازي کردن تيم ملي بوسني گفت:‌ در بازي با نيجريه هم ديديد که داور حق ما را خورد و ديگر دوست ندارم در موردش حرف بزنم. با بيش از يک مهاجم حمله خواهيم کرد.

وي افزود: هنوز مشخص نيست که مسئولان فدراسيون فوتبال بوسني چه تصميمي در مورد آينده من بگيرند، اما همين که براي اولين‌بار به جام جهاني آمديم خوب بود. بدون شک بازي با ايران بازي خوبي خواهد بود، چون مي‌دانم همه تيم‌ها در گروه ما مي‌خواهند خوب بازي کنند و بجنگند، اما بوسني با حضور در جام جهاني تجارب خوبي را به دست آورد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا