گوناگون

سیاست بازی آبادان را زمین گیر کرده است

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام علی ابراهیمی پور پیش از ظهر امروز در آئین تجلیل و نکوداشت نمایندگان ادواری آبادان در محل تالار مهر افزود: متاسفانه موضوع سیاست بازی در این شهر به نحوی شده که اگر فردی در انتخاباتی بالا می آید، سعی می کنند آن را به زمین بزنند که البته این مشکل نه تنها در آبادان که خوزستان را گرفتار کرده است.

وی با بیان اینکه ادامه این روند هیچ گره ای از مشکلات شهر آبادان باز نمی کند، اظهارکرد: آبادی آبادان با دستان نخبگان، متفکران و تاثیرگذاران اتفاق می افتد. آبادان دارای ظرفیتهای بسیار بالایی به ویژه در بحث نیروی انسانی توانمند، نخبه و متفکر دارد که باید از این ظرفیتها در جهت عمران و توسعه شهری به نحو مطلوبی بهره گرفت.

حجت الاسلام ابراهیمی پور با اشاره به وجود اندیشه های ناب در آبادان تصریح کرد: عشایر متدین، ولایی و غیرتمندی در سطح منطقه وجود دارند که نمونه شان در هیچ جایی دیده نمی شود. اگر نخبگان دست در دست یکدیگر بدهند آبادان آباد می شود.

وی خطاب به احزاب سیاسی شهر یادآور شد: جناحهای سیاسی اگر با یکدیگر تشر دارند اما می توانند در کنار هم بنشینند و با کمک یکدیگر  و ارائه طرحها و برنامه های مناسب آبادان بهتری نسبت به وضعیت کنونی بسازند.

امام جمعه آبادان با تاکید بر استفاده کامل از ظرفیت نخبگان و خبرگان آبادانی گفت: آبادان دارای ظرفیتهای زیادی در حوزه اجتماعی، منابع مادی، سیاسی، نخبگان علمی و ورزشی و غیره هستند که نه تنها در سطح کشور که در سطح بین المللی نیز حائز برتری و جایگاه هستند.

حجت الاسلام ابراهیمی پور با اشاره به وجود ظرفیتهای بسیار فراوان آبادان افزود: اگر هیچ برنامه ای برای جذب سرمایه گذار وجود نداشته باشد و تنها به آن دسته از آبادانی هایی که به هر دلیلی زمینه بازگشت شان به شهر مهیا نشد، پرداخته شود و برای کار و سرمایه گذاری در شهر دعوت شوند به طور قطع و یقین چهره شهر آبادان بسیار بهتر و مطلوبتر از اکنون خواهد بود.

وی اظهار کرد: در آبادان زمینه های کار و فعالیت بسیاری وجود دارد به همین دلیل باید زمینه های لازم مهیا شود که در این مسیر، ظرفیت نمایندگان در جهت توسعه و عمران شهر نباید نادیده گرفته شود.

حجت الاسلام ابراهیمی پور تشکیل کمیسیونهای مختلف برای استفاده از نظرات نخبگان و فرهیختگان به ویژه در بخش اشتغال را خواستار شد و گفت: امید می رود با همت همه آبادانی ها بیکاری از این شهر رخت ببندد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا