گوناگون

جشن های نیمه شعبان باشکوه برگزار شود

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام ناصر شکریان ظهر یکشنبه در دومین گردهمایی مدیران ادارات و نمایندگی های تبلیغات اسلامی استان، افزود: ماه شعبان ماه آمادگی و دروازه ورود به ماه مبارک و پرفضیلت رمضان است.
 
مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن اعیاد شعبانیه بر لزوم توجه جدی به هرچه باشکوه تر برگزار شدن مراسم نیمه شعبان تاکید کرد.

وی با بیان اینکه سه معقوله اساسی در جهان بشریت قابل تامل جدی است افزود: سه مقوله که قبل از به دنیا آمدن افراد در بین مردم و جامعه بشری مطرح بود شامل بعثت پیامبر(ص)، قیام عاشورا و شهادت اباعبدالله الحسین (ع) و ظهور امام زمان (عج) به عنوان منجی عالم بشریت است.

در ادامه این گردهمایی حجت الاسلام نصوری رئیس بنیاد مهدویت استان اظهار داشت : خداوند متعال استعداد رسیدن به قله های عبودیت و بندگی را به همه اعطاء کرده و نقشه رسیدن به این قله ها ، تمسک به قرآن عزیز و اهل بیت (ع)است و بهترین راهنما در این مسیر بهره گیری از سیره و سبک زندگی آنان است.

وی در ادامه سخنانش افزود: هر چقدر از گناهان فاصله بگیریم مورد توجه و خشنودی امام عصر (عج) خواهیم بود و به عنوان منتظر واقعی آن حضرت قرار خواهیم گرفت و در حال حاضر و در عصر غیبت دوران تمرین اطاعت پذیری است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا