گوناگون

تلاش فرنگی کار قم برای کسب سهمیه بازی‌های آسیایی 2014 اینچئون

احمد رضایی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: بازی های آسیایی سال 2014 به میزبانی شهر اینچئون کره جنوبی در مهر ماه سال جاری برگزار می شود و کاروان ورزشی کشورمان قرار است در بیش از 20 رشته ورزشی راهی این دوره از بازی ها شود.

وی ادامه داد: در هر دوره برگزاری این بازی ها رشته کشتی فرنگی و آزاد جزو رشته های موفق برای ورزش کشورمان بوده و حتی بیشترین مدال ها را کشتی گیران ملی پوش اعزامی به این دوره از مسابقات کسب کرده اند و انشاءالله قرار است در این دوره نیز اینگونه باشد.

دبیر هیئت کشتی استان قم اضافه کرد: طبیعی است که با توجه به اهمیت حضور موفق در این دوره از رقابت ها باید برترین ها شناسایی شوند، بر همین اساس دیدارهای مرحله نهایی رقابت های انتخابی تیم های ملی کشتی فرنگی بزرگسالان کشورمان قرار است روزهای پایانی خرداد ماه برگزار شود.

وی یاد آور شد: میزبان پیکارهای مرحله نهایی مسابقات انتخابی تیم ملی کشتی فرنگی و آزاد کشورمان نیز مشخص شده و قرار است هیئت کشتی استان قزوین پذیرای کشتی گیران شرکت کننده در این رقابت ها باشد، مسابقاتی که اسامی نهایی فرنگی کاران مشخص شده است.

رضایی با بیان اینکه اسامی نهایی فرنگی کاران مجاز به شرکت در مرحله نهایی رقابت های انتخابی تیم های ملی کشتی مشخص شده، ابراز داشت: بر اساس برنامه ریزی فدراسیون کشتی، مرحله نهایی انتخابی تیم های ملی کشتی آزاد و فرنگی برای شرکت در رقابت های جهانی و بازیهای آسیایی روزهای 29 و 30 خردادماه در سالن شهید بابایی شهرستان قزوین برگزار خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: فرنگی کاران مدعی عضویت در تیم ملی کشتی فرنگی اعزامی به بازی های آسیایی 2014 اینچئون کره جنوبی در اوزان 59، 66، 71، 75، 80،  85 ، 98 و 130 کیلوگرم در حالی با یکدیگر به رقابت می پردازند که هادی علیزاده پورنیا از قم نیز در این انتخابی حضور دارد.

دبیر هیئت کشتی استان قم بیان کرد: در وزن 75 کیلوگرم فرشاد علیزاده با نظر شورای فنی حضور می یابد، فرشاد رستمی کیا به عنوان نفر دوم مسابقات قهرمانی کشور انتخاب شده است، یوسف اخباری نیز با موفقیت در پیکارهای انتخابی مرحله اول تیم ملی گزینش شده و هادی علیزاده پور نیا نیز به عنوان یکی از افتخارآفرینان کشورمان در جام جهانی کشتی فرنگی در این انتخابی حضور می‌یابد.
 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا