Mihanpostپیشنهاد سردبیرموبایل و تبلت

سیم کارت هوشمند شاتل موبایل معرفی شد

سیم کارت هوشمند شاتل موبایل در حالی به تازگی معرفی شده که این فناوری برای نخستین بار در بازار ایران عرضه شده است. برای مشاهده جزئیات بیشتر از این خبر با ما همراه شوید.

بخش شاتل موبایل از کمپانی شاتل دقایقی پیش بصورت رسمی اعلام کرد برای اولین‌ بار در ایران سیم‌ کارت هوشمند عرضه‌ کرده است. شبکهی تلفن‌ همراه شاتل موبایل با پیاده‌ سازی راه کاری جدید و نوآورانه و برای اولین‌ بار در ایران، « سیم‌ کارت‌ هوشمند » ساخته است.

سیم‌ کارت هوشمند شاتل موبایل با تحلیل مداوم و اتصال خودکار به بهترین شبکه و آنتن موجود در موقعیت جغرافیایی مشترک و با بر خورداری از قابلیت آنتن‌ دهی هوشمند، با کیفیت‌ ترین پوشش سیگنال را در هر منطقه از کشور انتخاب می‌ کند و بر‌ این‌ اساس، گسترده‌ ترین و بهینه‌ ترین پوشش شبکه‌ های 3G و 4G/LTE تلفن‌ همراه را برای مشترکان سیم‌کارت‌ های خود فراهم می‌ کند.

سیم کارت هوشمند شاتل

بر اساس این گزارش و با پیاده‌ سازی فناوری نوآورانه یاد شده، مشترکان شاتل موبایل در هر لحظه و براساس موقعیت جغرافیایی خود، به‌ طور هوشمند به بهترین شبکه و قوی‌ ترین آنتن موبایل در نزدیکی محل استقرارشان متصل می‌ شوند و بهترین کیفیت و گسترده‌ ترین پوشش فناوری‌ های 3G ،3.75G ،4G/LTE و 4.5G کشور را در هر منطقه‌ تجربه خواهند کرد.

متقاضیان برای کسب اطلاعات بیشتر و انتخاب و خرید سیم‌‌ کارت‌ هوشمند شاتل موبایل می‌ توانند علاوه‌ بر نمایندگان فروش شاتل موبایل در سراسر کشور، به وب‌ سایت این شرکت مراجعه یا ازطریق شماره تماس های این مجموعه به‌ صورت ۲۴ ساعته با کارشناسان شاتل موبایل تماس بگیرند و فرایند ثبت‌ نام و تحویل سیم‌کارت مقابل در منزل خود را انجام دهند.

باید دید که این سرویس جدید تا چه اندازه با استقبال کاربران همراه خواهد شد. آیا شاتل می تواند نظر مشتریان را برای خرید سیم کارت های هوشمند جلب کند؟

منبع: shatelmobile

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا