Mihanpostپیشنهاد سردبیرگردشگری

هتل لارا فامیلی استار Lara Family Star آنتالیا را تماشا کنید

هتل لارا فامیلی استار Lara Family Star در میان هتل های شهر آنتالیا از محبوبیت بیشتری برخوردار است. برای تماشا عکس های این هتل 5 ستاره در ادامه با میهن پست همراه باشید.

هتل لارا فامیلی استار Lara Family Star دارای یک رستوران ، باغ ، مرکز تناسب اندام و بار و باشگاه ویژه کودکان و استخر شنا در فضای باز و یک میز بازی ۲۴ ساعته و WiFi رایگان است. در این هتل که در کنار هتل دریم تایم Dream Time و هتل اونکل رزیدنس Onkel Residence از جمله هتل های مناسب آنتالیا هستند، اتاق های مجهز به تهویه مطبوع و یک تلویزیون صفحه تخت می باشند.

صبحانه بوفه هر روز در محل اقامت در دسترس است. این هتل دارای سونا و تنیس روی میز و دارت می‌باشد. پارک پروانه‌های آنتالیا در فاصله ۵ کیلومتری از هتل قرار دارد در حالی که Antalium Premium تنها ۱.۶ کیلومتر دورتر از هتل است. فرودگاه آنتالیا نیز در فاصله ۱۶ کیلومتری از این اقامتگاه قرار دارد و این ملک سرویس شاتل فرودگاه را به مهمانان ارائه می‌دهد.

این هتل فوق العاده و لوکس شامل رستوران، پارکینگ اختصاصی و رایگان، مرکز تناسب اندام و یک بار می باشد. هتل لارا فامیلی استار دارای یک مجموعه فرهنگی برای کودکان است که بچه ها نیز در این هتل بتوانند خوش گذرانی و تفریح کنند.

برخی واحدهای هتل دارای بالکن اختصاصی هستند که در صورت تمایل به داشتن بالکن می توانید هنگام رزرو هتل، این موضوع را ذکر نمایید. در هرکدام از اتاق ها محل نشیمن قرار داده شده تا مهمانان بتوانند به راحتی استراحت نمایند.  امکانات و خدمات هتل فامیلی استار شهر  آنتالیا به قدری زیاد است که انگیزه ای برای بیرون رفتن از هتل نخواهید داشت.

باهم در میهن پست تصاویری از هتل لارا فامیلی استار Lara Family Star را تماشا می کنیم.

منبع: booking

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا