Mihanpostپیشنهاد سردبیرگردشگری

هتل اونکل رزیدنس Onkel Residence آنتالیا را تماشا کنید

هتل اونکل رزیدنس Onkel Residence یکی از بهترین هتل های شهر آنتالیا در کشور ترکیه است. این هتل 5 ستاره میتوان میزبان خوبی برای سفر شما به این کشور باشد. برای تماشای تصاویر و آشنایی بیشتر با این هتل در ادامه با ما همراه شوید.

هتل اونکل رزیدنس Onkel Residence ده دقیقه تا ساحل فاصله دارد. این هتل دارای آپارتمان هایی مجهز به آشپزخانه اختصاصی می باشد. اطراف هتل را درختان و باغ های سر سبز احاطه کرده اند و  یک استخر رو باز ، استخر سرپوشیده ، مرکز اسپا ، و زمین های بسکتبال و والیبال نیز دارد. برای کودکان نیز زمین بازی و استخر مخصوص فراهم شده است.

خدمات زیبایی پوست و صورت، ماساژ و سالن بدنسازی را نیز می‌توانید در مرکز اسپای مجهز هتل بیابید. مهمانان می‌ توانند از سرویس اینترنت بی سیم در تمام محوطه هتل به صورت رایگان استفاده کنند. هتل تا فرودگاه شهر آنتالیا حدود به اندازه 60 کیلومتر و تا مرکز این شهر حدود 30 کیلومتر فاصله دارد.

آپارتمان های هتل اونکل رزیدنس دارای مبلمانی مدرن و مجهز به تهویه کننده هوا و تلویزیون LCD  هستند.  شما می توانید غذاهای مورد علاقه خود را در این آپارتمان ها تهیه کنید. هر آپارتمان یک بالکن اختصاصی نیز دارد.

آپارتمان های هتل همگی عایق صوتی هستند و از ورود سر و صدا و هیاهوی بیرون به داخل جلوگیری می کند لذا مهمانان در کمال آرامش می توانند به استراحت بپردازند. برای مهمانان با ناتوانی جسمی و حرکتی نیز تدابیر لازم اندیشیده شده است.

در رستوران هتل طیف گسترده ای از مواد غذایی مانند صبحانه، فست فود، مواد غذایی دریایی، غذا های گوشتی و سبزیجات برای وعده های غذایی مسافران تور ترکیه ارائه می گردد.

باهم در میهن پست تصاویری از هتل اونکل رزیدنس Onkel Residence را تماشا خواهیم کرد.

آدرس هتل: Liman, 33. Sk. 25/A, 07130 Konyaaltı/Antalya, Turkey

منبع: onkelresidence

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا