Mihanpostپیشنهاد سردبیرعلمی و فناوریموبایل و تبلت

شارژ تلفن همراه با کلاه مجهز به پنل خورشیدی + عکس

شارژ تلفن همراه با کلاه مجهز به پنل خورشیدی طرحی خلاقانه از یک شرکت اسپانیایی بنام SolSol است که این کمپانی کلاهی را با نام Solar Hat به بازار عرضه کرده که به پنل های خورشیدی مجهز بوده و می توانند تمامی دستگاه ها را از طریق پورت USB شارژ کنند. در ادامه با میهن پست همراه شوید.

شرکت SolSol در ارائه این برای شارژ تلفن همراه با کلاه توسط کلاه مجهز به پنل خورشیدی ، این پنل ها را در لبه های کلاه قرار داده و کاربران برای شارژ گوشی هوشمند خود کافیست که یک کابل را از کلاه به گوشی خود متصل کنند تا بتوانند گجت ها و یا تلفن همراه خود را شارژ کنند.

هنگام شارژ تلفن همراه با کلاه مجهز به پنل خورشیدی هر چند شاید ظاهر جالبی نداشته باشد اما اگر فرد استفاده کننده جز کاربرانی است که مدام از گوشی خود استفاده می کنید قطعا این قضیه اهمیتی برایتان نخواهد داشت.

در کلاه مجهز به پنل خورشیدی اگر شرایط نور آفتاب مساعد باشد ، کلاه قادر است جریان خروجی ۲۰۰ میلی آمپر ساعتی را داشته باشد و البته طبق گفته محققان کمپانی SolSol ، پژوهشگران این مرکز سعی دارد که این جریان الکتریسیته را ارتقا دهد.

کلاه خورشیدی Solar Hat با قیمت ۵۶ دلار عرضه می گردد و قابلیت شارژ گوشی های اندرویدی، تبلت‌ها، اسپیکرها، دوربین‌های گوپرو ، هدفون‌ها و غیره را دارد و متاسفانه این کلاه خورشیدی در حال حاضر نمی تواند iOS 10 را پشتیبانی کند.

منبع   solsolhat

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا