Mihanpostپیشنهاد سردبیررپرتاژ

شرکت مدرن سازان ارائه دهنده ی خدمات صنعتی و بازرگانی

شرکت مدرن سازان در سال ۱۳۸۵ با هدف تولید قالب بتنی،  سیستم های داربست، اتصالات قالب بندی و تولید تجهیزات در مدل های مدولار فعالیت خود را آغاز کرد. در طول این سال ها کیفیت و تعهد به مشتری را سرلوحه کار خود قرار داده و در حال حاضر با مهندسین و متخصصین برجسته در زمینه ی طراحی تجهیزات قالب بندی بتن با استاندارد های ملی و بین المللی در حال فعالیت می باشد.

مدرن سازه هم اکنون با هدف پایبندی به منشور اخلاقی خود در جهت ارائه ی بالاترین کیفیت و خدمات به مشتریان خود در جهت توسعه بازار گام برمیدارد. در ادامه به توضیح محصولات و خدمات شرکت مدرن سازان پرداخته می شود.

توضیح انواع محصولات قالب فلزی و بتنی

قالب فلزی جدول از محصولات پرکاربرد شرکت مدرن سازان می باشد که بیشترین کاربرد آن در فضای شهری است. با توجه به سفارش مشتری در ابعاد، وزن و تعداد های متفاوت تولید می گردد. قالب فلزی جدول در اندازه و سایز های مختلفی ارائه می شود که با توجه به قالب آن به صورت کشویی و همراه با پیچ و مهره می باشد. قالب فلزی معمولی که در ساختار بافت شهری، معروف به قالب جدول خیابانی است به صورت کشویی ساخته می شود و در بازه ی استاندارد قرار می گیرد. همچنین از لحاظ قیمت تمام شده مقرون صرفه می باشد. شرکت مدرن سازان با نازلترین قیمت و در کمترین زمان ممکن سفارش شما را بررسی و آماده می کند.

جک ساختمانی سقفی جهت نگه داشتن بار سقف و برای جلوگیری از فروریختن آن استفاده می شود تا سقف مقاوم شود. در شرکت مدرن سازان انواع جک ساختمانی سقفی در اندازه، ضخامت، طول و وزن های مختلف تولید می شود. در حالت معمول پرکاربردترین آن ها، جک سه و نیم متری و چهار متری می باشد که وزن حدودی یک و نیم تن را تحمل می کند و در شرکت مدرن سازان بنا به سفارش مشتری تولید می گردد.

جک ساختمانی زیر سقفی به دو قسمت سنگین و سبک تقسیم می شود که جک سبک از لوله هایی با ضخامت دو میلی متر و جک سقفی سنگین از لوله هایی با ضخامت دو و نیم تولید میشوند که به تبع جک ساختمانی سنگین،  وزن بیشتری را متحمل می شود.

یکی از قسمت های مهم جک ساختمانی سقفی، قسمت رزوه می باشد  که بهترین نوع آن، چدن داکتیل نشکن می باشد. در واقع رزوه وظیفه ی تنظیم ارتفاع جک سقفی را بر عهده دارد و اگر از جنس مرغوب نباشد، بار بیشتری به سقف متحمل می شود و خسارت زیادی وارد می کند. لذا شرکت مدرن سازان جنس و کیفیت رزوه های تولیدی خود را تضمین می کند.

داربست های مدولار مدرن سازان

داربست های مدولار تولید شده در شرکت مدرن سازان به دو قسمت داربست مثلثی و داربست چکشی تقسیم می شوند که در ادامه به توضیح هر کدام می پردازیم.

داربست ها  تا ارتفاع ۱۰ متر و وزن  حدود ۳۰۰۰ کیلوگرم در فاصله ی ۱۲۰ سانتی متری را تحمل می کند که نسبت به جک ساختمانی سقفی وزن و ارتفاع بالاتری را تحمل می کند. امنیت این سازه در معماری بالاتر از جک ساختمانی  سقفی است.

از داربست های مثلثی در ارتفاعات بالا مثل پل استفاده می شود. نحوه ی استفاده از آن بسیار راحت است و افراد مبتدی به راحتی می توانند با آن کار کنند. نکته ای که در استفاده از داربست مثلثی مورد توجه واقع می شود، این است که داربست مثلثی باید روی زمین سفت استفاده گردد و اگر زمین سفت نبود، باید از تخته ی زیر پایی جهت محکم کردن سازه استفاده کرد.

توجه داشته باشید که، در داربست مثلثی به هیچ وجه از لوله درزدار استفاده نشود زیرا استحکام سازه را به شدت پایین می آورد و در شرکت مدرن سازه می توانید با اطمینان خاطر از درز نداشتن لوله، داربست را تهیه فرمایید.

داربست مدولار چکشی از پایه های عمودی و افقی تشکیل می شود و با استفاده از پیچ داربست در قسمت بالایی و پایینی می توان در اندازه ها و سایز های مختلف به راحتی استفاده کرد. ویژگی این داربست مدولار این است که به راحتی می توان از آن در نصب مهار افقی به کمک ضربات چکش اشاره کرد. در واقع داربست چکشی از پر کاربرد ترین و پر فروش ترین نوع داربست می باشد چرا که از ضربات چکش جهت تنظیم سایز داربست استفاده می شود.

داربست چکشی از فروش های عمده ی شرکت تولیدی و صنعتی مدرن سازان است که مشتریان می توانند بالاترین کیفیت را از این برند خریداری کنند.

توضیح انواع اتصالات قالب بندی

جهت آب بند کردن دیوار های بتنی و مقاطع از اتصالات میان بولتی استفاده می شود. بیشترین استفاده ی قالب های میان بولتی در مواردی است که می خواهیم مقطع، کاملا آب بند باشد. به طور مثال در منبع های آبی که هیچ مقداری از آب نباید به خارج درز کند، از این اتصالات استفاده می شود.  بولت ها در سه مدل چدنی، فلزی و پلاستیکی وجود دارند که تمامی آن در شرکت مدرن سازان به فروش میرسد.

بولت قالب بندی بهترین نوع است زیرا که ساخت آن توسط دستگاه سی ان سی صورت می گیرد. همانطور که می دانید دستگاه سی ان سی هم از دستگاه های دقیق تراش می باشد. بولت ها بسته به ضخامت دیواره، تهیه می شوند و برای دیوارهای به ضخامت سی سانتی متر، بولت یک متری استفاده می شود.

نوعی از بولت های عصایی هم وجود دارند که اندازه آن بستگی به سفارش مشتری دارد. نکته ای که در خرید بولت وجود دارد این است که حتی الامکان ، بولت رزوه دار تهیه شود که  اینهاا در دیوارهایی با ضخامت کم هم کاربری دارند.

یکی دیگر از اتصالات تولید شده در شرکت صنعتی مدرن سازان مهره خروسکی می باشد. مهره خروسکی از جنس آهن می باشد و بسته به محیط مورد استفاده، می تواند گالوانیزه هم باشد. مهره خروسکی دارای دو زائده در بالای خود هست که به راحتی با دست می توان آن را حول محور پیچاند . مهره خروسکی از اتصالات مهمی محسوب می شود که عدم کیفیت آن میتواند خسارات جبران ناپذیری را به بار آورد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا