گوناگون

شهرستان جویبار با کم آبی مواجه است

به گزارش خبرنگار مهر، رضا گنجی عصر شنبه در نخستین جلسه شورای اداری جویبار در سال جاری کمبود آب شرب روستاهای شهرستان را یکی دیگر از مشکلات جویبار عنوان و اظهارداشت: هنوز فصل گرما شروع نشده است مشکل کم آبی روستاییان را آزار می دهد.

فرماندار جویبار با بیان اینکه برای پیشبرد سیاست های نظام نیاز به مدیران جهادی است، اذعان داشت: گزارش عملکرد بصورت دوره ای و فصلی، حضور منظم روسای ادارات در محل کار، حضور مرتب در جلسات شهرستان، تکریم ارباب رجوع، ارتقای سطح امنیت اجتماعی، سطح خدمات کشاورزی و توجه به هویت تاریخی و فرهنگی شهرستان باید در دستور کار تمامی مدیران جویبار قرار گیرد.

وی با اشاره به شعار سال جاری مقام معظم رهبری سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی، گفت: با توجه به این شعار باید تحول اساسی در بخش اقتصاد و فرهنگ استان صورت گیرد.

همچنین امام جمعه جویبار با بیان اینکه همراهی و هماهنگی بین مدیران می تواند مردم را نیز هماهنگ با نظام کند، گفت: همه مسئولان باید اصل ولایت فقیه را سرلوحه کارهای خود قرار دهند چرا که خارج از این مسیر راه بیراهه خواهد بود.

حجت الاسلام محمد اسماعیل قلی پور به الزامات مدیریت جهادی اشاره و اظهارداشت: مدیران جهادی باید مبارزه تمام عیار با دشمن، جهت گیری و الویت بندی در انتخاب موضوعات، هدفمندی، هوشمندی، آینده نگری، عبور از موانع و رعایت تقوای الهی را سرلوحه قرار دهد.
 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا