گوناگون

امام جمعه دیواندره: اطاعت از اولی الامر اوجب واجبات است

81139145 5651945

به گزارش خبرنگار ایرنا، ماموستا حسنی شامگاه شنبه در آیین معارفه فرماندار دیواندره، اطاعت از احکام و فرامین اسلامی را در جامعه اسلامی بر همه مسلمانان واجب دانست و افزود: خداوند متعال در قرآن کریم به صراحت اطاعت از اولی الامر را مورد تاکید قرار داده اند.

وی به استناد آیات شریفه قرآن کریم، گفت: در آیاتی از کلام خدا اطاعت از الله و رسولش و اولی الامر جامعه بر همگان واجب و ضروری اعلام شده و مسلمانان باید از این احکام اسلامی پیروی کنند.

وی با اشاره به اینکه همه مسوولان و خدمتگزاران ایران اسلامی نمونه بارز مدیران جامعه اسلامی هستند، افزود: مسولان با پیروی از احکام و آداب دین مبین اسلام، وظایف خود را به نحو احسن انجام می دهند و در راستای ایجاد اتحاد بین مسلمانان تلاش می کنند.

امام جمعه دیواندره در ادامه از حسن رای و تدبیر استاندار کردستان در انتخاب فرماندار بومی برای دیواندره قدردانی کرد و گفت: انتخاب آقای بهرام فاتحی انتخابی اصلح بود و مردم دیواندره از این انتخاب استقبال می کنند.

ماموستا حسنی، فرماندار دیواندره را فردی برخواسته از خانواده ای سرشناس و متدین دانست و اظهار امیدواری کرد این انتخاب موجب خیر و برکت و توسعه و آبادانی هرچه بیشتر دیواندره شود.

وی گفت: تمام مسوولان شهرستان دیواندره با فرماندار جدید همکاری می کنند و مردم نیز از این انتخاب خرسند و خوشحال هستند.

ماموستا حسنی از زحمات و تلاش های صادقانه سعدی نقشبندی فرماندار سابق دیواندره نیز قدردانی کرد و گفت: از طرف مردم دیواندره از اخلاق حسنه و تواضع مهندس نقشنبدی قدردانی می کنم.

در جلسه شورای اداری شهرستان دیواندره که روز شنبه با حضور معاون سیاسی امنیتی استاندار کردستان برگزار شد از زحمات سعدی نقشبندی قدردانی و بهرام فاتحی به عنوان فرماندار جدید این شهرستان معرفی شد.

بهرام فاتحی فرماندار جدید شهرستان دیواندره دارای مدرک کارشناسی ارشد برنامه ریزی آموزشی و 29سال سابقه تدریس و مدیریت در آموزش و پرورش را دارد.

وی همچنین مدیریت آموزش و پرورش شهرستان کامیاران و مدرس دانشگاه تربیت معلم را در سوابق مدیریتی خود دارد.

فاتحی به عنوان نیروی بومی شهرستان دیواندره، قبل از پذیرفتن مسوولیت فرمانداری، ریاست واحد تحقیقات اداره کل آموزش و پرورش استان را بر عهده داشت.ک/3

7346/533

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا