گوناگون

شهر زیبا با مردمانی شاداب

شهردار مریوان گفت: تغییر در مبلمان شهری و افزایش فضای سبز از مهم‌ترین رویکرد‌های شهرداری مریوان در سال ۹۳ است.

«فواد کریمی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه‌ی کردستان، اظهار کرد: شهرستان مریوان به‌واسطه‌ی گردش‌پذیری و توریستی بودن و موقعیت خاص استراتژیکی از مهم‌ترین شهرستان‌های غرب کشور است.

کریمی افزود: یکی از مهم‌ترین خصوصیات بارز این شهرستان، وجود جاذبه‌های گردشگری و توریستی است که در آن نهفته است، از این‌رو مهم‌ترین رکن و اساسی‌ترین اقدامی که شهرداری در حال اجرا کردن است بهره‌برداری از فضاهای سبز و ارتقای سطح کیفی زندگی مردم است.

شهردار مریوان در خصوص نحوه‌ی افزایش کیفیت زندگی مردم، خاطرنشان کرد: هرچه فضاهای سبز در یک شهر بیشتر باشد مردم آن شهر نیز شادتر هستند، هم‌چنین با ارتقای فضاهای آموزشی و فرهنگی می‌توان سطح آگاهی مردم از مسائل مربوط به شهرنشینی را افزایش داد و در نهایت کیفیت زندگی مردم نیز تغییر می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: به‌لحاظ بصری در حال تغییر شهر هستیم و امید است که با همکاری و همراهی مردم بتوانیم این تغییرات را بیش از پیش و در جهت افزایش زیبائی مبلمان شهری به شیوه‌ای مدرن انجام دهیم.

کریمی تصریح کرد: شهر یک اثر هنری است که می‌تواند در روحیه انسان‌های مقیم آن تأثیر مستقیم و جامعی داشته باشد، بنابراین هرچه شهری زیبا و آراسته‌تر باشد می‌توان ادعا کرد که به همان میزان جامعه‌ای شاداب داریم.

وی هدف از طراحی و اجرای مبلمان شهری را ایجاد محیطی خلاق و پروراننده مردم برشمرد و افزود: برای سامان دادن زندگی مردم میان همه‌ی ساختمان‌ها و بناهای دست بشر عناصر مکملی وجود دارد که امکان زندگی را در میان محصولات دست بشر به‌وجود می‌آورد که باید به‌درستی استفاده شود.

کریمی یادآور شد: جذابیت و خلاقیت در نحوه‌ی چیدمان مبلمان شهری سبب افزایش میزان رضایت‌مندی ساکنان شهر می‌شود.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا