گوناگون

صادقي: بايد يازده مرد جنگي باشيم

اميرحسين صادقي با بيان اينکه بازيکنان تلاش مي‌کنند تا کارلوس کي‌روش به اهدافش در اردوي اتريش برسد،در گفت‌وگو با خبرنگار ايسنا اظهار کرد: ما اردوي بسيار خوبي را در آفريقاي جنوبي برگزار کرديم و فکر مي‌کنم کي‌روش به اهدافش در آن اردو رسيد. اميدوارم همين دستاورد و بلکه بهتر از آن در اردوي اتريش هم وجود داشته باشد تا در آستانه جام جهاني تيم ملي آماده‌اي از منظر سرمربي تيم تشکيل دهيم. ما بازي‌هاي تدارکاتي جدي‌تري در اتريش برگزار مي‌کنيم و اينها به تيم ملي کمک بيشتري مي‌کند.

مدافع تيم ملي در پاسخ به اينکه آيا برنامه ويژه‌اي براي مهار مهاجمان خلاق حريفان در جام جهاني از جمله ليونل مسي داريد، گفت: موفقيت در فوتبال فقط با داشتن مهاجمان خوب و خلاق حاصل نمي‌شود. فوتبال يک رقابت يازده به يازده است و در تيم ملي هر يازده بازيکن بايد تلاش کنند تا بتوانيم کل تيم حريف را مهار کنيم. بايد يازده مرد جنگي باشيم تا موفق شويم. نبايد فقط به يک بازيکن يا حتي يک تيم فکر کرد. اگر مي‌خواهيم در برزيل نمايش خوبي مقابل حريفان داشته باشيم نبايد هيچ کدام از آنها براي ما فرقي داشته باشد. فعلا در وهله اول تمرکزمان روي بازي با نيجريه خواهد بود و باور کنيد با انگيزه و هدف بردن اين تيم به ميدان مي‌رويم تا پس از کسب نتيجه خوب بتوانيم در بازي‌هاي بعدي هم شرايط بهتري داشته باشيم.

صادقي در واکنش به اين سوال که فکر مي‌کنيد چه تيمي قهرمان جام جهاني 2014 و کدام بازيکن آقاي گل جهان شود نيز اظهار کرد: از آنجا که تيم ملي اسپانيا را دوست دارم و از بازي‌هايش لذت مي‌برم، دوست دارم اين تيم دوباره قهرمان جهان شود. همينطور به خاطر علاقه‌اي که به تورس دارم دوست دارم او آقاي گل جام جهاني شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا