گوناگون

حسيني:‌ قرار نيست زنگ تفريح باشيم

سيد جلال حسيني در گفت و گو با خبرنگار تسنيم در مورد احساسش با نزديک شدن به جام جهاني گفت: بازي در جام‌جهاني روياي بزرگ من است و روياي بزرگ همه بازيکنان فوتبال. در اين سال ها خيلي تلاش کردم و متاسفانه در دوره قبل جام‌جهاني را تجربه نکردم. الان هم بايد تلاشم را بيشتر کنم تا در فهرست نهايي کي‌روش باشم. رقابت سختي در تيم‌ ملي‌ وجود دارد ولي همه ما تلاش مي‌ کنيم در بهترين فرم راهي جام‌جهاني شويم.

او در مورد خط خوردن برخي بازيکنان از فهرست تيم ملي عنوان کرد: ما در ايران بازيکنان فوق العاده اي داريم ولي کي‌روش فقط 23 نفر را مي‌ تواند به جام‌جهاني ببرد و دست او براي انتخاب نفرات باز نيست. آنهايي که خط خوردند واقعا در اردوهاي قبلي فوق العاده کار کردند و مي‌ توانند در آينده خيلي به تيم‌ملي‌ کمک کنند. آنها نبايد نااميد و ناراحت باشند چرا که فوتبال براي مبارزه کردن است.

حسيني در مورد اينکه فکر مي‌ کند انتظار مردم از تيم‌ملي‌ در جام‌جهاني بايد در چه حد باشد گفت: خوشبختانه مردم ما فوتبال را به خوبي مي‌ فهمند. فرصت هاي زيادي را براي آماده سازي از دست داديم و در اردوي آفريقاي جنوبي هم با اينکه خيلي خوب بدنسازي کرديم ولي تعدادي از بازيکنان غايب بودند. انتظار مردم نبايد غيرمنطقي باشد. آنها از ما حمايت و ما را دعا کنند و بازيکنان هم قول مي‌ دهند با نهايت تلاش خود به فکر آبروي فوتبال ايران باشند.

مدافع تيم ملي در مورد اينکه کدام بازي ايران در جام‌جهاني را مهم و کليدي مي‌ داند خاطرنشان کرد: در هر تورنمنتي اولين بازي بسيار مهم است. شناخت زيادي از نيجريه نخواهيم داشت و آنها هم ما را نمي‌ شناسند. مطمئنا اين بازي مهمترين و سنگين ترين بازي ايران در جام‌جهاني خواهد بود. اگر مقابل نيجريه نتيجه بگيريم روحيه تيم‌ملي‌ چند برابر خواهد شد و اين خيلي به ما کمک خواهد کرد.

وي در مورد اينکه برخي معتقدند ايران در جام جهاني شايد زنگ تفريح باشد گفت: اصلا نبايد چنين فکري به ذهن ما خطور کند. مطمئن باشيد بازيکنان تيم‌ملي‌ نهايت تلاش خود را به کار خواهند گرفت تا مردم را شاد کنند. قول مي‌ دهيم مبارزه کنيم و قرار نيست زنگ تفريح باشيم. درست است که بازي هاي سنگيني در پيش داريم و از طرفي فرصت هاي زيادي را از دست داديم ولي مي خواهيم از اعتبار فوتبال ايران دفاع کنيم.

حسيني در ادامه در مورد شرايط فعلي پرسپوليس که باعث ناراحتي بازيکنان اين تيم شده است، عنوان کرد: شرايط واقعا سخت و حساس است و رحيمي هم کار سختي دارد. از يک طرف بايد بدهي هاي سنگين باشگاه پرداخت شود و از طرفي همه مي‌ خواهند پرسپوليس يک تيم پرقدرت را براي فصل آينده آماده کند. اميدوارم رحيمي در کارش موفق باشد.

اين بازيکن در مورد شايعه توافقش با يک تيم قطري گفت: مربيان و مديراني که مرا مي‌ شناسند، مي‌ دانند که هيچ وقت دروغ نمي‌ گويم. من براي انتخاب تيم فصل آينده ام با کسي تعارف ندارم و الان هم مي‌ گويم که اولويتم پرسپوليس است و براي فصل آينده با مديرعامل باشگاه صحبت خواهم کرد. من به رحيمي خواهم گفت که پرسپوليس بايد قوي بسته شود. نبايد در ليگ قهرمانان آسيا فقط يک شرکت کننده باشيم. پرسپوليس بايد در بين 4 تيم برتر آسيا قرار بگيرد و يکي از شرط هاي من اين است که باشگاه يک تيم قوي ببندد.

حسيني تاکيد کرد: بايد با باشگاه حرف بزنم تا ببينم شرايط چگونه پيش خواهد رفت. دوست ندارم پرسپوليس را ضعيف ببينم و خيلي زشت است که اين تيم در آسيا در مرحله گروهي حذف شود. هيچ وقت دوست ندارم اين اتفاق را ببينم. شما ديديد که متاسفانه سه تيم ايران در همين مرحله گروهي حذف شدند. دوست ندارم اين اتفاق براي پرسپوليس رخ دهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا