گوناگون

ترابيان:تيم ملي فوتسال بهتر ازگذشته عمل کرد!

عباس ترابيان درباره اين که گفته مي‌شود زمان رياست خودش فوتسال ايران نتايج بهتري را نسبت به دوره‌هاي اخير مي‌گرفت، اظهار کرد: در آن زمان ما تيمي مستحکم و خوب داشتيم و تمام اعضاي AFC به اين اذعان داشتند که ما تيم فوق‌العاده‌ قوي را در اختيار داريم. تصور من اين است که در حال حاضر فوتسال ما گره کوچکي دارد که مي‌تواند با تدبير باز شود.

به نقل از ايسنا، وي همچنين درباره شکست ايران از ژاپن نيز گفت: اگر شما نيمه اول بازي را با دقت تماشا کرده باشيد، متوجه مي شويد که در نيمه اول بازي کاملا در اختيار ايران بود. اما در نيمه دوم بر حسب اتفاقاتي نتيجه‌ مساوي رقم خورد و در نهايت در پنالتي‌ها نتيجه‌ را واگذار کرديم. اين مسائل را بايد مسئولان فني بررسي کنند و مشکلات تيم ملي را دريابند.

ترابيان خاطر نشان کرد: بي انصافي است که اگر بخواهيم بگوييم تيم ما بد عمل کرده است. در زماني که من رياست کميته‌ فوتسال را بر عهده داشتم نمي‌توانستيم چين يا ازبکستان را با اختلاف 10 گل شکست دهيم. بايد گذشته را هم به خاطر بياوريم. من اعتقاد دارم که تيم اين دوره‌ها بهتر از دوره‌هاي قبل عمل کرد.

رييس سابق کميته‌ فوتسال تصريح کرد: مسئولان بايد بررسي کنند و مشکلات تيم ملي را حل کنند. ما مشکلات بزرگي از لحاظ فني نداريم و مي‌توانيم با يک تدبير مشکلاتمان را حل کنيم. ژاپني‌ها هنوز هم باور ندارند که فوتسال ايران را شکست داده‌اند. در بعضي از بازي‌ها گاهي بازي گره و نتايج دور از انتظار رقم مي خورد.

وي همچنين درباره اين که افتخاري اعلام کرده در صورت عدم قهرماني تيم ملي فوتسال خسوس کاندلاس برکنار مي‌شود، به ايسنا گفت: اگر آقاي افتخاري چنين اظهارنظري کرده است، واقعا غيرحرفه‌اي اين کار را انجام داده است. ايشان نبايد قبل از مسابقات چنين سخناني را مطرح مي‌کرد. ما موظف هستيم پشت مربي که خود بر سر کار آورده‌ايم بايستيم و از او حمايت کنيم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا