Mihanpostپیشنهاد سردبیرعلمی و فناوری

صندلی مخصوص هدست‌ های واقعیت مجازی توسط مجارستانی ها ساخته شد

صندلی مخصوص هدست‌ های واقعیت مجازی در حالی توسط یک کمپانی مجارستانی ها ساخته شد که اگر چه استفاده از هدست‌ های واقعیت مجازی هیجان و نشاط زیادی را برای کاربران به ارمغان می‌آورد، اما تولید لوازم جانبی بیشتر می‌تواند این هیجان را دو چندان کند موضوعی که این روزها کم کم به تفریحی بزرگ و البته به تجارتی بزرگ تر بدل شده خواهد شد . در ادامه با میهن پست همراه شوید.

 در این میان Yaw VR نام یک شبیه‌ ساز حرکتی واقعیت مجازی و به عبارتی یک صندلی مخصوص هدست‌ های واقعیت مجازی  است که به راحتی قابل استفاده است.

صندلی مخصوص هدست‌ های واقعیت مجازی  Yaw VR توسط یک شرکت مجارستانی به نام Intellisense تولید شده است و کاربران برای استفاده روی سطح کروی آن می‌نشینند و پاهایشان را به جای پای درنظر گرفته شده می‌چسبانند.

صندلی مخصوص هدست‌ های واقعیت مجازی Yaw VR

توضیح بیشتر درخصوص صندلی مخصوص هدست‌ های واقعیت مجازی ساخته شده توسط مجارستانی ها این که صندلی Yaw VR با استفاده از یک موتور برقی کوچک قادر به حرکات ۳۶۰ درجه افقی و حرکات ۵۰ درجه عمودی است و این حرکات با تصاویر در حال پخش از طریق هدست‌های واقعیت مجازی سازگاری کامل دارد.

بنابراین خرید صندلی مخصوص هدست‌ های واقعیت مجازی Yaw VR با پرداخت ۱۱۹۰ دلار ممکن است. تحویل Yaw VR به خریداران در ماه اوت انجام می‌شود و این محصول با ۸۰ درصد از برنامه‌های شبیه‌ساز و هدست‌های واقعیت مجازی سازگاری دارد. تولید نرم افزارهای واقعیت مجازی متن باز سازگار با این محصول نیز ممکن است. لذا علاقمندان می‌توانند بازی‌های جذابی برای استفاده از این صندلی تولید کنند.

حداکثر وزن قابل تحمل توسط صندلی مخصوص هدست‌ های واقعیت مجازی Yaw VR ۱۵ کیلویی ۱۵۰ کیلوگرم است. صندلی یادشده در هر ثانیه می‌تواند ۱۲۰ درجه بچرخد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا