Mihanpostاخبار خودروپیشنهاد سردبیرعلمی و فناوری

طراحی صندلی خلیج جزیره و افق برای افزایش ظرفیت مسافر

طراحی صندلی خلیج جزیره و افق برای افزایش ظرفیت مسافر در خطوط حمل‌ و نقل عمومی در حالی توسط طراحان کمپانی انگلیسی PriestmanGoode انجام گرفته است که دو نوع صندلی هم برای مترو و هم اتوبوس طراحی و قابل استفاده است و می توان مشکل جای نشستن را در خطوط حمل‌ونقل عمومی را کاهش می‌دهند. در ادامه با میهن پست همراه شوید.

این دو صندلی که یک نوع سازگارپذیر به نام خلیج جزیره و دیگری ساده با نام افق طراحی شده است محل نشستن بیشتری را برای مسافرین در واگن‌ها قطار شهری ، مترو و اتوبوس‌ها ارائه خواهد کرد و همچنین محل ایستادن برای افراد را نیز افزایش خواهد داد.

طراحی صندلی خلیج جزیره و افق که هم اکنون در مرحله کانسپت قرار دارند ، بنا شده است که سال آینده میلادی  – ۲۰۱۷ – تولید تا بتوان آن‌ها را روی وسایل نقلیه عمومی در همه جای دنیا نصب کرد.

جالب است بدانید که صندلی – افق – فضای بسیار کمتری نسبت به صندلی‌های عادی وسایل نقلیه عمومی اشغال کرده و تا جایی که حدود ۲۰ تا ۳۰ درصد فضای نشستن بیشتر را در حالی برای مسافرین ارائه می‌کند که این صندلی‌های دوتایی از پیکربندی زیگزاگی برخوردار بوده که فضای شانه‌ها و فضای شخصی هر مسافر را نیز افزایش می دهد.طراحی صندلی خلیج جزیره و افق

البته نباید فراموش کرد به هنگام نصب صندلی خلیج جزیره و افق  فضای قرار دادن کیف در پشت صندلی‌ها در حالی مهیا شده است که این قابلیت به مسافران این اجازه را خواهد داد تا افراد وسایل خود را نزدیکی خودشان نگه دارند و از این حیث هیچگونه مزاحمتی برای بقیه ایجاد نکنند.

در صندلی خلیج جزیره و افق همچنین یک صفحه بر روی صندلی‌ها به مسافران اجازه می‌دهد تا تلفن همراه و تبلت خود را در جای خود قرار دهند و همچنین از شارژ یو.اس‌.بی آن برای شارژ کردن استفاده کنند.طراحی صندلی خلیج جزیره و افق

صندلی خلیج جزیره بسیار منعطف بوده و می‌تواند در زمان شلوغی، فضای نششستن بیشتری نسبت به زمان خلوتی ارائه کند. پایه این صندلی چرخیده و محل نشیمنی ارائه می‌کند که باریکتر اما محکمتر بوده و فضای کمتری اشغال می‌کند.

با این صندلی حدود ۱۵ تا ۲۰ درصد صندلی بیشتر در واگن‌ها ارائه شده و راهروها نیز وسیع‌تر خواهند شد تا جا برای ویلچر معلولان و وسایل مسافران بیشتر شود. این صندلی نیز به پورت شارژر یو.اس‌.بی مجهز است.

با هم در میهن پست تصاویری از طراحی صندلی خلیج جزیره و افق که به منظور افزایش ظرفیت مسافر در خطوط حمل‌ و نقل عمومی طراحی شده است را تماشا می کنیم

منبع  priestmangoode

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا