Mihanpostپیشنهاد سردبیرعلمی و فناوری

ایرینگ اختراعی جالب برای خداحافظی با خروپف + عکس

شرکت fundairing با اختراع دستگاهی به نام ایرینگ مشکل خروپف را حل خواهد کرد . خروپف حقیقتا یک معضل بزرگ درخواب محسوب می شود . یک چهارم بزرگسالان در سراسر جهان هنگام خواب خروپف می کنند که هم خود آزار می بینند و هم کسی که مجبور است در کنار او باشد . برای مشاهده توضیحات بیشتر در ادامه با میهن پست همراه باشید .خروپف لرزش مجرای تنفسی انسان است که اغلب با صدا همراه است این لرزش به دلیل انسداد مسیر هوا در هنگام تنفس به وجود می آید و باید توجه داشت که این مسئله چندان هم بی اهمیت نیست . خروپف یکی از علایم مهم وقفه تنفسی یا آپنه در خواب است .بیماری وقفه تنفسی بصورت کلی کاری می کند تا فرد هیچ گاه از خواب لذت نبرد و بصورت دقیق این بیماری تنفس فرد را هنگام خواب دچار مشکل می کند به این صورت که نفس کشیدن فرد به اندازه ۲۰ تا ۳۰ ثانیه متوقف شده و بیمار با احساس خفگی از خواب بیدار می شود .

حالا دستگاه ایرینگ اختراع شده تا با استفاده از فشار هوا تمامی مشکلات مربوط به خروپف و آپنه را حل کند . ایرینگ هوا را به مجرای تنفسی انسان وارد می کند تا توقفی در هنگام تنفس ایجاد نشود .

ایرینگ همانند بینی دو روزنه برای ورود هوا دارد این دو روزنه از جنس سیلیکون لاستیکی هستند و داخل بینی قرار می گیرند بطوری که به خوبی آنجا فیکس شده و تکان نمی خورند .

شرکت fundairing در طرح مفهومی که از این دستگاه ارائه کرده است نشان داده که ایرینگ با باردار کردن اکسیژن و دی اکسید کربن عمل تنفس را برای فرد ساده تر می کند .

این دستگاه برای تامین انرژی مورد نیاز صفحات باردار کننده از یک باتری روی – هوا استفاده می کند و بزرگ ترین نقص دستگاه هم همین است . این باتری ها در دستگاه قابلیت شارژ شدن را ندارند و تنها پس از هشت ساعت غیر قابل استفاده هستند . از این رو ایرینگ یکبار مصرف است و فقط می توان در یک شب از آن استفاده کرد .

قیمت دستگاه ایرینگ سه دلار می باشد و برای یک وسیله یکبار مصرف تا حد زیادی گران محسوب می شود .

باهم در میهن پست تصاویری از ایرینگ که مشکل خروپف را حل خواهد کرد را تماشا می کنیم .

 

منبع   fundairing

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا