Mihanpostپیشنهاد سردبیردکوراسیونمعماری

نگاهی به طراحی داخلی زیبا و خلاقانه یک خوابگاه در اسپانیا

طراحی داخلی زیبا و خلاقانه یک خوابگاه در شهر قدیمی والنسیا ،اسپانیا در حالی برنده جایزه طراحی خلاقانه در حوزه معماری شده است که این خوابگاه در فضایی ۲۳۶ متر مربعی و با وجود فضای کمی که دارد توسط طراح داخلی آن مکانی راحت و آسوده برای مهمانان و اقامت کنندگان در آن در حالی فراهم می کند که اقامت کنندگان در این خوابگاه زیبا از حضورشان در این مکان با رضایت قلبی همراه است . در ادامه با میهن پست همراه شوید.

این خوابگاه در ابتدا یک سالن قدیمی بوده که طراحی داخلی آن مطابق با فرهنگ مردم والنسیا در قرن بیستم بوده است اما Masquespacio طراح این پروژه با استفاده از مصالح گوناگون و ترکیبات متنوعی همچون سیمان و قالب های گچ اقدام به تغییر در فضای داخلی آن کرده که زیبایی و آرامش حاکم در آن به واسطه ایجاد هارمونی بین وسایل به کار رفته در آن به همراه استفاده از رنگ های شاد مکانی آرامش را به مسافران هدیه می بخشد.

تغییر ساختار سازه این خوابگاه همواره با استفاده از اشیای تزیینیِ متناسب با آداب و رسوم مردم والنسیای قدیم ، توجه خاص مشتریان و به ویژه توریست ها را در حالی به این فضا جلب کرده است که هر کدام از اتاق های این خوابگاه دارای دکور و فضای منحصر به خود است که طراح با ارائه یک کار خوب و مورد پسند توانسته است نظر مسافران این خوابگاه را برای اقامتی بیشتر که جلب کند.

البته باید گفت که در سالن اصلی این خوابگاه در ساعاتی از شبانه روز با اجریا  موسقی زنده فضا خوابگاه را به حالتی رمانتیک در می آورد که یکی از علاقه مندی های ماندن مسافران برای حضور بیشتر در این مکان آرامش بخش است .

البته از دیگر جنبه های برجسته این خوابگاه استفاده از لامپ های تزیینی و عناصر منحصر به فردی است که در همه جای آن قابل مشاهده نیست.

 

 

منبع    designboom

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا