گوناگون

طرح گردشگری پارک ملی"خَبر" در کرمان اجرا می‌شود

استاندار کرمان گفت: قرار شده است در سفر ریاست جمهوری به استان کرمان، اجرای طرح بزرگ گردشگری پارک ملی “خَبر” آغاز شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه کویر، علیرضا رزم حسینی صبح امروز، سوم مهر در یادواره 70 شهید روستای گنجان شهرستان رابر افزود: امسال سال رشد اقتصادی است. در استان کرمان سرمایه گذاری‌های بزرگی در حال انجام است که عملیاتی شدن آنها می‌تواند برای جوانان شغل ایجاد کند.

رزم حسینی خاطرنشان کرد: دولت در سال جاری پروژه‌های بالای 80 درصد پیشرفت فیزیکی را به اتمام می‌رساند و طرح‌های با پیشرفت فیزیکی بالای 50 درصد در سال آینده به بهره‌برداری می‌رسند.

وی با بیان اینکه امروز کشور ما به برکت ولایت از امنیت برخوردار بوده و خون شهیدان حافظ انقلاب و نظام اسلامی است، خاطرنشان کرد: امروز در شرایطی هستیم که به وحدت نیاز داریم. اگر امروز شهدا بودند، راهی جز وحدت و پیروی از ولایت را نمی‌رفتند.

وی ادامه داد: امروز بیش از پیش به اخلاق و فرهنگ جبهه نیاز داریم. در جبهه همه رزمندگان فداکاری و از خودگذشتگی کرده و شهدا با صداقت و پاکی، همدل و یکپارچه عمل می‌کردند. همه ما و نسل جوان نیازمند عمل به این رفتار هستیم.

استاندار کرمان با تاکید بر اینکه کشور نیاز به بکارگیری فرهنگ جبهه در همه عرصه‌ها دارد، اظهار کرد: نباید فکر کنیم که فقط ما پیرو ولایت هستیم، امروز هر رزمنده‌ای باید بتواند یک جوان را که شرایط دفاع مقدس را درک نکرده، با اخلاق و سعه صدر با این منش آشنا کند.

وی افزود: قدرشناسی و شکرگزاری یکی از خصوصیات بارز شهدا بود و ناسپاسی نمی‌کردند، اما در حال حاضر شکرگذاری در جامعه ما کم شده و نباید با وجود امنیت و امکاناتی که داریم، ناسپاس باشیم. در این صورت نعمت خداوند نیز اضافه می‌شود.

رزم حسینی تصریح کرد: خصوصیت بارز دیگر شهدا، مقاومت و ایستادگی در مقابل مشکلات و سختی‌ها بود. امروز اگر یک جوان لبنانی، سوری، عراقی و یمنی مبارزه می‌کند، این فرهنگ را از دفاع مقدس و جوانان شهید ما آموخته است.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا