گوناگون

عامل طرح خبر دروغين بمب گذاري دستگير شد

فردي که در تماس با فوريت هاي پليسي ۱۱۰ و ايجاد مزاحمت براي اين سامانه اقدام به طرح اخبار کذب و تهديد به بمب گذاري مي کرد شناسايي و دستگير شد.

به گزارش خراسان، فرمانده انتظامي خراسان رضوي با اعلام اين خبر گفت: ساعت 20:55 چهاردهم ارديبهشت فردي در تماس با فوريت هاي پليسي ۱۱۰ مشهد اعلام کرد که مقاديري مواد منفجره در يکي از هتل آپارتمان هاي اين شهر نگهداري و احتمال بمب گذاري متصور مي باشد.

 سرتيپ بهمن اميري مقدم افزود: با توجه به حساسيت موضوع، بررسي ها آغاز و مشخص شد که خبر مذکور کذب است اين در حالي بود که طي روزهاي گذشته فردي به همين شيوه چندين بار از طريق کيوسک هاي تلفن هاي عمومي براي سامانه فوريت هاي پليسي ۱۱۰ ايجاد مزاحمت کرده بود.

بنابراين افسران پليس امنيت عمومي خراسان رضوي متهم را شناسايي و او را دستگير کردند. اين فرد که از ناراحتي هاي روحي و رواني رنج مي برد و مدتي نيز در بيمارستان روان درماني بستري بوده داراي چندين فقره سابقه کيفري به اتهام جعل است.

او در بازجويي هاي اوليه ادعا کرد به خاطر اختلاف مالي که با دايي خود بر سر ارثيه پدري اش داشته در تماس با فوريت هاي پليسي ۱۱۰ با طرح اخبار کذب قصد انتقام جويي داشته است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا